Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Gerda


Gerda

Recommended Posts

Ingame navn: Gerda
SteamID: STEAM_0:1:101959938
IRL fornavn: Thomas
Alder: 12 År

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Niks Har Aldrig Været Staff Før

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det Ved Jeg Ikke, Jeg Har Ikke Været Admin Før Så Tænker Ikke Jeg Er Meget Bedre End De Andre. Men Kunne Meget Godt Tinke Mig At Være Staff.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej Det Har Jeg Aldrig Prøvet Men Tænker Jeg Kan Få Styr På Det Af Marcus tihi

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg Bruger Min Mic Meget Mere I Forhold Til Skrift. Har Dog Ikke Den Bedste Mic 🙂

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kan Ikke Mandag Klokken 17.30 Og Torsdag 16.00 Der Er Jeg Til Håndbold. Weekenden Kan Jeg Godt Lide At Stå Tidligt Op Ca. Ved 8.00 Tiden. Og I Weekendene Spiller Jeg Næsten Hele Dagen 🙂 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Næ Det Syndtes Jeg Ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.