Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Vallekalle


ValleKalle

Recommended Posts

Ingame navn: Brains eller ValleKalle

 

Steamid: STEAM_0:1:96762982

 

IRL-fornavn: jeg hedder Valdemar.

 

Alder: jeg er 13 har fødselsdag den 21/07

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Har haft Staff på 2 mindre servers på gmod, og har haft meget staff på Minecraft, på et par okay store servers og så på rimelig mange mindre servers. Har også haft min egen server på minecraft. Der spillede ca. 10-15 inde. Og har kun blevet demoted fordi jeg ikke gad at spille minecraft mere eller fordi jeg ikke spillede på serverne mere :D Har ikke fået særlig meget med fra de 2 gmod servers da der kun spillede ca. 5 spiller inde som trollede hver gang jeg spillede. Men har lært man ikke skal hidse sig op da det ikke hjælper en skid. Men kan ikke huske navnene på de små server da ikke var særlig store. Men var staff inde på små servers på Minelife og har haft staff på rigtig mange servers på superawesome.

 

 

Hvorfor jeg skal være en del af staff-teamet

  • Jeg vil virkelig godt prøve noget nyt og så vil jeg også gerne få folk til at opføre sig pænere inde på serveren

  • Vil gerne prøve på at opbygge en respekt da folk ikke altid respektere staffs eller andre spiller.

  •  Vil gerne vise hvad jeg kan og blive bedre til, så jeg måske kan forblive staff på stavox.

  •  I pressede situationer hvor folk hidser sig op, vil jeg selv prøve det allerbedste om at holde mig helt nede på gulvet, da det andet ville være umodent og uprofessionelt. Hvis det går over gevind, vil jeg self blive sur men stadig holde mig køligt.

  • Hvis en jeg ikke er særlig gode venner med, kalder på staff og jeg kommer hen til ham vil jeg ikke lade det gå ud over casen og lade den anden spiller vinde casen.

  •  Har spillet 439 timer gmod, da nok 300 timer af dem er fra stavox og de andre timer er singleplayer eller på andre Darkrp servers.

  •  Hvis andre staffs har brug for hjælp eller der er mange cases hele dagen vil jeg droppe alt rp overhovedet.

  • Mener selv jeg snakker pænt til staffs og andre spillere.

  • Og vil selv sige jeg kan nok omkring 99,9 % af reglerne. Meget sjældent i jail, har haft ban 1 gang for at leave i jail DSV.

 

 

Hvorfor jeg er mere kvalificeret end andre ansøger?   Er mere kvalificeret en de andre ansøger er fordi jeg selv vil sige jeg er moden og ikke pjatter så meget. Og så vil jeg aldrig komme i tanke om at bryde en regel som staff eller abuse mit rank. Og så bliver jeg ikke så hurtig sur, men måske har folk oplevet mig sur på stavox men det er for RP skyld, eller hvis andre bryder regler og staff har travlt. Og aldrig give mine venner/Gang mere ret i tingene, om jeg så skal permban dem. Vil heller ikke give uretfærdige straffe til folk fordi jeg ikke kan lide dem eller fordi jeg synes det er sjovt.

 

 

Kendskab til ULX?

Har prøvet ULX på en offline server. Men er lærenem

 

Formulere mig godt?

Synes selv jeg er ok god til at formulere mig skriftligt, men der kan jo godt hoppe en fejl ind en gang imellem. Og er meget god mundtligt synes jeg selv, men skal øve mig lidt på at lade vær med at sige øhm hvis jeg ikke ved hvad jeg skal sige eller tænker hurtigt over hvad jeg skal sige, men det skal nok gå stærkt. Så fortrækker nok helst mic. Kan godt komme til at bruge bandeord men ikke til folk men f.eks. Fuck det gjorde ondt eller Fuck det, det gør ikke noget. I den retning af.

 

 

 

Tider

Kan komme på

Mandag- Ca. 18:30-20:00

Tirsdag Ca. 15:30- 17:30    18:30-20:00

Onsdag: Ca. 15:30-17:30   18:30-20:00

Torsdag: Ca. 15:30-17:30   18:30-20:00

Fredag 18:30-23/24

Lørdag: Lidt forskelligt

Søndag: Lidt forskelligt

Kommer også an på om jeg er hjemme hos min far eller min mor.

 

 

 

Ting i skal vide:

Træner om mandagen og fredagen så der kan jeg ikke komme på før KL 18:00

Skal også tænke på lektier da jeg går i skole.

Kan ikke komme på hele 27 april da jeg skal konfirmeres :D

Har teamspeak, skype og discord.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.