Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff - Ansøgning Nichlas


Nichlas'

Recommended Posts

 

Ingame navn:  

Mit ingame navn er Nichlas.

 

SteamID:  

STEAM_0:0:101194759

 

IRL fornavn:

Jeg hedder Nichlas i virkeligheden.

 

Alder:

13 år gammel  (15/07/04).

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har endnu ikke prøvet at være staff på et spille community. Dog vil jeg rigtig gerne prøve det, og hjælpe Stavox med cases og at få folk til at overholde reglerne.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre

Grunden til i skal vælge mig er, at jeg har brugt meget tid på jeres serveren. Jeg har 2469 timer herinde på stavox, så kender udmærket reglerne og en del personer herinde. Jeg snakker godt med en del fra staff teamet og taler pænt til alle jeg møder Ingame og på TS. Jeg er moden nok til at tage ansvar for mine handlinger og ved godt hvad folk forventer af mig. Jeg kan høre på folk om de er seriøse eller useriøse.Jeg sidder inde på jeres server hver eneste dag, og kunne godt tænke mig at se en anden side af Stavox community. Jeg er forresten også på Teamspeak rigtig ofte, der kan man komme i kontakt med mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg kan en del commands efter som jeg har været inde på jeres dev server, og leget lidt med kommandoerne mens jeg har hjulpet højere arrangeret staff (HoS) med at hjælpe serveren osv. Jeg har også et par gode staff venner, hvor jeg har lært en smule fra også.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt. Jeg vil altid prøve at snakke med personen først (igennem Mic) Men hvis jeg bliver forstyrret eller den anden part ikke har en mic kan vi altid føre samtalen skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag - Torsdag: Kan stort set være inde 2 - 5 timer om dagen inde på stavox. Jeg er glad for at være længe oppe, men jeg går i seng til en retfærdig tid. Så jeg ikke dør morgenen efter.

 

Fredag - Søndag: Her spiller jeg hele dagen, medmindre jeg skal noget som fx at være sammen med mine venner.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Som nogen af jer ved er jeg ordblind. Det er ikke fedt, men det er noget jeg skal leve med.

Ellers er jeg bare en glad dreng, som elsker at hjælpe og møde nye personer.

 

Har du eventuelt flere spørgsmål omgående min ansøgning eller mig, skriver du bare nedenunder eller privat.

 

Mange tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning, kh Nichlas✌️

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Jeg ved hvor meget du brænder for det mester, og jeg synes fandme du fortjener det.

Du kan reglerne - du har et par straffe for nyligt, men ingenting i forhold til så mange andre spillere.

Du er flink

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu skriver jeg en kommentar, som nok bliver overset til Staff Ansøgningerne, eftersom jeg ved hvordan det fungere 😉 

Men ærligt - Der findes meget få, som elsker serveren så højt som Nichlas, han har fandme været super aktiv så længe jeg kan huske.

Giv nu bare knægten en chance. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.