Hop til indhold
Stavox

[Solved] BANNED AF TARRY UDEN GRUND


Simon Petersen

Recommended Posts

 

Hej jeg var blevet jailed af Tarry i 300 sekunder for at mugge to mennesker under fem min så går der så 10 min og jeg er kommet ud af jail også mugger jeg en ny person personen gir ikke pengene efter de 15 sek jeg gav ham også skød jeg ham så gik der måske 3 min også leavede jeg serveren og nu har jeg fået ban i 12 timer 🙂 og det ville jeg gerne unbannes for STEAM_1:0:61456321

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Sidst da jeg skrev i unban klagede jeg fordi der gik 4 timer før de svarede og det var bare en der skrev ehhv tarry har et liv det er klart han ik kan svare dig dit svar kommer først om 24 timer men mit Ban vare kun 12 timer så det er spild af tid også begyndte han at skrive alt muligt med at tarry nok havde en god forklaring på det men nej var jailed i 500 sek for at mugge 2 under 5 min så efter jail var jeg 7 min afk også gik der 5 mere min også muggede jeg en og han gav ik penge efter de 15 sek jeg gav ham så jeg skød ham ingen gjorde noget ved det politiet kom ikke eller noget efter 2 min så loggede jeg af også står der Rdm + Failrp

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Simon!
Som jeg skrev på din unbanrequest, skrev jeg, jeg banede dig med grunden "RDM, LTAP" da du ikke var i nogen handling da du skød offeret.
Jeg skrev også at det måske var cross-fire, men da der ikke var nogen i nærheden tolkede jeg det som RDM.
Du lavede kort efter du havde skudt ham, og det er der hvor LTAP kommer ind i sagen.

 

OG!
Der er aldrig blevet skrevet at du vil få dit svar om "24 timer", det er noget du selv skrev.
image.thumb.png.c06139580656210535d9d025bfc2d2ba.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at der ingen interesse er i at føre klagen videre, da du ikke selv følger med i den.

 

Når du ikke svarer tilbage, bliver det svært at tage nogle former for beslutninger. Vores logs er indrettet således, at hvis du skyder en under et igangværende mug, vil det stå der - ifølge Tarry er dette ikke tilfældet her, hvilket resulterer i en straf. Hvis det er hvad der skete, er det en udmærket håndtering af sagen, men da du ikke svarer tilbage, er det svært at konkludere noget som helst, og derfor lukkes klagen.

 

Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage. Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.