Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod/Admin ansøgning


Hr Paludan

Recommended Posts

In-game navn: Rick Rimes
IRL Navn: Alexander Konstmand Mühl

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: I skal vælge mmig fordi jeg er en loyal spiller som har spillet på stavox i lang lang tid, har så også været mod 2 gange og nu er jeg klar til at give mit 3 forsøg som mod fordi jeg ved hvad jeg gjorde galt og jeg ved hvad jeg skal gøre for at blive den bedste mod / igen ;D,
da jeg har været mod fik jeg kun ros fra players men samme dag blev jeg demoted fordi jeg var doven men det sker IKKE igen, jeg vil self holde mine standarter og være på KL: 12 til L*rt om natten men denne gang uden pauser, jeg vil fokuseret på admin cases som jeg burde og altid tage admin cases får RP. + er retfærdig og alt det der

Kender du ULX kommandoerne?: ja jeg kender stort set alle commmands

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har spillet på serveren i lang lang tid, Jeg går til fitness om Onsdagen og Torsdagen, Er kendt på serveren som lidt af en dick men i cases er jeg venlig som man burde

----
Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:           først får hans steam-id fordi han Hans vil sikkert leave også ville jeg istedet for at ban vil jeg job ban ham minge og flyve ham helt hen til den anden ende af mappet også vil jeg gå tilbage til mit job som mod

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:
jeg vil lade de personer som raider få alt hvad han har også sige fyh skamme

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:
jeg vil gag ham som startede og sige Fyh skamme og tage dem begge hen til minge området og få dem til at snakke sammen indtil de er glade også lad dem spille på den dejlige server

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:
Perm ban ingen kære mor her hos rick

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
sige han skal skifte det job-navn, vis han ikke går det så vil jeg kick ham

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:
siger han skal give alt tilbage undtagen det første raid og det sidste
Link til kommentar
Del på andre sites

Du bryder regler ret så tit og du har ikke den bedste attitude til tider.

- Jeg vil sige ret op på nogle af dine fejl og prøv igen, men er ret sikker på du først skal rette op på nogle ting.

- Der ser ikke ud til at du har gidet at svare på de spørgsmål der er i ansøgningen, du kunne ihvertfald bruge lidt mere tid og gå i detajler.

- 1

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.