Hop til indhold
Stavox

[Solved] Arrest - Handcuffs


Recommended Posts

Handcuffs - Idea

 

Igennem den seneste måned jeg har haft spillet på "Stavox"der har jeg haft lagt mærke til en ting som godt kunne ændres.

nemlig den måde man bliver jailed på.

Det der normalt sker er nemlig man bliver stun gunnet og jailed eller! så bliver man baton rushed.

 

For at kunne tilføje lidt mere RP til det kunne man så ikke tilføje handcuffs som politiet kun kan putte på folk. og derefter kan de tage dig ind i deres politi bil. derefter skal de så køre bilen ind på politi stationen og drag dig ind på stationen, jeg siger næppe at det her er en mere effektiv metode end den som findes indtil videre. men jeg siger blot at det måske kunne være en ide for at gøre arrest scenarios bedre.

 

Hvis der er nogen som der har haft spillet Arma 3 før. så burde i forstå hvad jeg mener.

 

Kh Fliz.

54f1b0198f39da00f1c6f16afdb10266.thumb.png.a9bd00d7df64d9f504edd058067cdf58.png7b944acc15b6ade6f5c5b12927a5df38.thumb.png.a5391968ab42691c838674220c6f1722.png

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg er på min mobil, men ved @ZeNoxXi elsker at finde afslåede forslag omkring dette.

Det har jeg ikke tænkt mig at gøre nu, da jeg er faktisk er enig med ham. Synes selv at tingene går lidt for hurtigt nogle gange, når man bliver arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været ca. 50 forslag eller noget lign. så hvis du lige brugte ti minutter på at kigge i det subforum der hedder ‘Afslutede forslag’ vil du kunne se at det har været op så mange gange at ikke bør komme op igen! Jeg mener også at @DetBareMads har sagt at der skal IKKE komme flere forslag om håndjern. Desuden er det DarkRP ikke SantosRP!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jimmi skrev:

Der har været ca. 50 forslag eller noget lign. så hvis du lige brugte ti minutter på at kigge i det subforum der hedder ‘Afslutede forslag’ vil du kunne se at det har været op så mange gange at ikke bør komme op igen! Jeg mener også at @DetBareMads har sagt at der skal IKKE komme flere forslag om håndjern. Desuden er det DarkRP ikke SantosRP!

har jeg sagt at det burde blive santos RP? på ingen måde? siger bare man os godt kunne gøre så arrest funktionen på en anden måde da alt normalt går meget hurtigt. og hvis i trætte at opslag som dette så stop dog med at kommentere på det? laver det så folk som ikke kender til det faktisk måske kan dele deres mening? det er det man bruger "Forslag" til. selv hvis det er et gendannende emne.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Fliz - csgoroll.com skrev:

har jeg sagt at det burde blive santos RP? på ingen måde? siger bare man os godt kunne gøre så arrest funktionen på en anden måde da alt normalt går meget hurtigt. og hvis i trætte at opslag som dette så stop dog med at kommentere på det? laver det så folk som ikke kender til det faktisk måske kan dele deres mening? det er det man bruger "Forslag" til. selv hvis det er et gendannende emne.

Hvis du læser i toppen af forslags forummets beskrivelse så kan du se at du bliver bedt om at tjekke Asluttede forslag

 

Citat

FØR DU POSTER

Tjek lige om der er andre der har lavet et lignende forslag, før du poster dit.

Post helst kun én idé per tråd, da det gør det nemmere for os at holde styr på, samt markére dem som løst.

Tråde der er markeret som løst kan både være forslag der er implementeret i spillet samt forslag vi ikke har bragt videre i systemet.

LAV EN BESKRIVENDE TITEL!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Min ærlige mening er endelig at håndjern vil være fedt, det ville sikkert blive misbrugt når staffs ikke er online, men det er skam lidt besværligt at smide folk i detentionen fordi folk løber væk, så man skal være 3-4 betjente der bare står og slår med stunsticks for at få ham ind, men vi får det aldrig.. ærgeligt.. men sådan er det :(

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvis du læser i toppen af forslags forummets beskrivelse så kan du se at du bliver bedt om at tjekke Asluttede forslag

 

 

har ikke sagt det skal være handcuffs skrev at det kunne være en ide ud af mange for at gøre arrests bedere. " men jeg siger blot at det måske kunne være en ide for at gøre arrest scenarios bedre. " læs min post inde du skriver .-.

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom der har været massere af forslag med dette, så er det dejligt at du giver et eksempel. Det virker lidt mere gennemtænkt, og giver faktisk en idé til hvordan det kan være. Jeg synes personligt, at anholdelser foregår alt for hurtigt. Jeg tror at det vil hjælpe med at tilbageholde folk, da håndjern ikke altid er tegn på anholdelse. Det kan hjælpe med at holde styr på flere folk ad gangen.Håndjern kunne også give betjenten mulighed for at forklare den kriminelle grunden til arrest. 9/10 gange en betjent ikke får det forklaret er fordi at han har dig tazet, og skal nå at få det forklaret inden man er ude af den "taze tilstand" - Bliver man tazet flere gange, betragter spilleren det som regel som FailRP. Hvis dette forslag eventuelt skulle komme igennem (usandsynligt), så kunne det være en idé at supplere med lockpicks. Andre kriminelle kan for eksempel have mulighed  for at befri deres ven.  :v

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jimmi skrev:

Der har været ca. 50 forslag eller noget lign. så hvis du lige brugte ti minutter på at kigge i det subforum der hedder ‘Afslutede forslag’ vil du kunne se at det har været op så mange gange at ikke bør komme op igen! Jeg mener også at @DetBareMads har sagt at der skal IKKE komme flere forslag om håndjern. Desuden er det DarkRP ikke SantosRP!

Darkrp kan altså også godt bruge håndjern, det behøver ikke nødvendigvis at være santosrp

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde det oppe og vende forleden til HOS møde. Dog virkede det ikke som om alle ligefrem var fan af en eller flere grunde. Kan ikke huske hvad de sagde, men det blev desværre nedstemt :d

 

Som stavox er lige nu, så kommer det ikke ind. Der er selvfølgelig mange er jeres argumenter som er rigtig gode, men der er desværre for mange ulemper også 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.