Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - And3rZ


And3rZ

Recommended Posts

Ingame navn: And3rZ

 

SteamID: STEAM_0:1:55094225

 

IRL fornavn: Anders

 

Alder: Jeg er 18 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på mange forskellige minecraft servere, og jeg har været admin her før og har lært af mine fejl. Det har åbnet en helt anden person i mig at jeg blev admin og det gik virkelig ned da jeg blev demottet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at i skal vælge mig fordi, jeg har stor og god erfaring med adminstrative jobs på spil servere. Jeg har jo været admin, så kender tingene og reglerne for at have specielle krafter der ikke må bruges i RP. Som sagt ved jeg godt den fejl jeg har lavet og er også lært af mine fejl. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og bliver ved med at snakke nogenlunde ordentligt til andre spillere. Er god til at lytte til begge sidder af en case. Er god til at tage de rigtige beslutninger. Kender reglerne. Er altid glad når jeg sidder og spiller. Vil altid tage cases før RP. Jeg er moden og rigtig lærernem 
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til alle ULX, og kan også godt huske dem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mic når jeg spiller, jeg bruger helst ikke andet, men ja jeg syntes selv at jeg formulere mig lige så godt skrifteligt som mundligt (Med et 12 tal i dansk ;D)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har for det meste mulighed for at være på hele ugen, både ugedage og weekender.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er igang med vagt uddannelsen, som jeg er færdig med om 1 måned, hvor man lærer at snakke ordenligt og holde hovedet koldt i pressede situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fin ansøgning, og det ser ud som om at du gerne ville det. 

Dog er det super svært mht din tidligere demote - inden jeg personligt kan give dig en rep+ eller rep- syntes jeg at jeg mangler lidt mere info om din demote. 

 

Om det var no-clip i et raid, eller om det blot var en lille fejl som var rent uheld. 

 

Håber at høre lidt mere - indtil da bliver det et neutralt rep herfra. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fin ansøgning, og det der ud som om at du gerne vil tilbage og at du brander for det 

nu ved jeg jo godt hvad du kom til at gøre som der tog dit job fra dig, men det virker som om at du har lært af din fejl og at du gerne vil tilbage igen.

 

men du er stadig utrolig flink at snakke med 

og du er moden og jeg ved også at du kan reglerne så det bliver et +REP herfra 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.