Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Dinozzo.


Dinozzo

Recommended Posts

Ingame navn: Dinozzo
SteamID: STEAM_0:1:161375941
IRL fornavn: Andreas S
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har meget erfaring med admin, har også været admin på jeres server før, og vil godt være en den af jeres samarbejde igen, dog lidt længe siden.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har en masse erfaring med at være admin, somsagt har jeg været en del af jeres samarbejde før, jeg er en person som der gerne vil tage mig af sagerne, og hjælpe folk.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Alle de server jeg har været admin på, har næsten været med ULX, også de servere jeg selv har haft, så det vil jeg mene.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Synes selv jeg er god til at formulere mig, også med mic :).

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på i weekenderne, og efter 17:30, da jeg er i Lære som lastvognsmekaniker.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er 19 år gammel, har 6150 timer i Garrysmod, har dog holdt en pause for spillet i et års tid, da jeg følte at jeg skulle have en pause for det. Jeg tager ansvar for det jeg laver som admin, og så synes jeg selv at jeg er en flink person, som gerne vil hjælpe folk.

 

Mvh. Andreas S Nielsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.