Hop til indhold
Stavox

[Afslået] boris friiz staf


BORIS FRIIZ

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  BORIS FRIIZ
SteamID: STEAM_0:1:78646440
IRL fornavn:  Andreas
Alder:  14 år gammel 01 07 03

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  jeg er staf inde på zypress og har tidliger efaring på nogen arma 3 rp server 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg alle skal ha rat at ansøg ind som staf og jeg mener man skal kunne ha kendt skab med det som jeg har og jeg har noget mere erfaring.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: !noclip  !slay !stip og kender mange flere men ja har kendt skab til det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg brugere min mic tit og jeg skiver også remlige maget og formurlere mine ting rat godt mener jeg slev

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: næsten alle dage 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er ordblind

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

-alt for kort ansøgning 

-Det forventes at du er dedikeret omkring dit arbejde, og vi er ikke interesseret i, at du er staff på andre servere imens du også er staff på vores. men du er staff på zypress det kan jo være du ikke er det længere men du skal bare tænke over det fordi det kan jo være du bliver demoted eller siger op men tænk lige lidt over det

-Jeg har ikke set dig online på nogle ad serverene endnu

 

 

//FleXuZ

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.