Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning-Adamski


adamski

Recommended Posts

Ingame navn: Adamski
 

SteamID: STEAM_0:0:227569472

 

IRL fornavn: Adam

 

Alder: 12 04/20 2005

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et

spilcommunity?: ja på en anden server som er lukket nu

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Fordi jeg vil lave mindre kaos om morgen og generelt bare mindre kaos og kan gøre så admins ik har så travlt 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg Vi arbejde hårdt og syntes at der tit er lidt kaos på stavox og det vil jeg stoppe 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:   nej ik så meget men kan de basic men kunne godt tænke mig at lære dem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Ja det siger min dansk lære i hvert fald og det vil jeg også selv sige.

 

Bruger du ofte din mic?: ja jeg bruger hele tiden min Mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden? :har mulighed  hver dag bare ik tirsdag 

 

mandag:15:30-21:00

tirsdag:18:00-20:30

onsdag:16:30-21:00

torsdag:14:00-20:00

lørdag:6:30-22:00 så kan være på tidligt 

søndag:6:30-21:30 så kan være på tidligt 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er altid glad og kan godt tåle at blive svinet til og jeg syntes at også det er irreterende at der ik er nogle admins på om morgen fordi at der er så mange der bryder regler om morgen.men jeg er altid på om morgen så det kan jeg jo fikse ik :)

 

Tak for din tid:)

undskylder meget hvis der er stavefejl :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

-for kort ansøgning

-der hvor du skriver undskylder meget hvis der er stavefejl viser jo bare at du ikke vil gøre nok ud af din ansøgning og tænker at det er ligemeget med stavefejl synes du skal bruge mere tid på din ansøgning i stedet for bare at smide den op tror max du har brugt 5 minuter på den der du har ikke engang har tjekket den så godt som muligt igennem for stavefejl og en meget kort ansøgning

 

-dog har jeg set dig en del ingame men

 

synes stadig andre end dig skal have chancen for staff ranken som faktisk har gjort noget ud af sin ansøgning

Held og lykke

 

 

//FleXuZ

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.