Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning- Bedstefar Henrik


Beany

Recommended Posts

Ingame navn: Bedstefar Henrik 

 

Gametime: I Gmod har jeg godt omkring de 1000 timer ;D. 3/4 ud af de timer er på Stavox.


SteamID: STEAM_0:1:129965102


IRL fornavn: Jonas 


Alder: 13 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det har jeg, jeg har været staff et par, gange før. Jeg har for det meste kun været, Mod-Admin og en gang H-admin for jeg har ikke så, MEGA meget erfaring med det der i de højere rangs. Jeg har blandt andet forstand på ULX commands.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har ingen problemer med at forlade RP for lige at tage cases, og jeg har for det meste en stille og rolig tone, bortset for hvis jeg bliver stresset. Når jeg mener stresset er det hvis jeg ikke forstår noget eller det ikke giver mening for mig. Så hvis det sker skal jeg lige have den igen.

Jeg er god til at lytte til begge personer.

Nu vil jeg heller ikke sige jeg er bedre end alle de andre, men det jeg føler jeg kan bidrage til er at være meget på. jeg elsker at være en del af noget "stort og hjælpe andre, jeg kan godt lide at begge parter får en fair dom. Altså ikke favourisere nogle. Der er mange staffs der ikke er online (hele) tiden. Selvfølgelig for det skal der også være plads til ;D. Der er heller ikke som mange staff inde på Rockford da (mange) er inde på Evocity. Jeg kan holde hovedet koldt i cases, men... jeg har svært ved at forstå (nogle) ting hvis det ikke giver mening. Jeg føler, at nu har jeg også været inde på "små" servers for at være staff og "træne op" om man kan sige det sådan ;D. Jeg har også brugt meget tid på at kigge på ULX og øve/træne scenarier med mine venner.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg har downloadet addons hvor jeg har siddet og kigget i menuen. Jeg har som sagt været staff før, hvor jeg har bla. Fået hjælp af mine venner og steam venner. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger (altid) min mikrofon. Jeg har dog lidt svært ved at få sat kommaer og punktummer. Dog bruger jeg min mikrofon meget ;D.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: Mandag får jeg fri 14:30. Hvor jeg derefter er online til 16:15 Så går jeg til Basketball til 19:30. 19:30 kan jeg spille igen til 21:20.

Tirsdag: 14:50 - 21.20

Onsdag: 17:40- 21.20, men jeg kan også (nogle) gange først komme hjem kl 19 for jeg skal træne.

Torsdag: 15:20-17 kl 17 skal jeg til E-sport til 19 hvor jeg derefter kan spille igen til 21.20

Fredag: 14:50 - 16. kl 16 skal jeg til tennis til kl 17 hvor jeg sikkert kan spille til 23.

Weekend: fra jeg står op som (gennemsnitligt) er kl 10:05 til kl 23-24

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja altså jeg har en mørk stemme i forhold til min alder så der er nogen der tror jeg er 14-15 år. Ja og så er der noget jeg syntes godt kan afhænge af meget. Jeg har et lidt hæftigt temperament, jeg kan nemt blive stresset hvis der er noget jeg ikke forstår eller ikke giver mening og jeg kan blive sur. Som jeg har rettet lidt op på. Dog har jeg fået meget styr på det. Jeg skal altså køle ned nogle gange, HVIS jeg ender med at blive så sur eller stresset, men det er sjældent.

 

Min bror har Aspergers Syndrom (Autisme) https://projektugeaspergerssyndrom6b.skoleblogs.dk/ Det er et link til en hjemmeside jeg har lavet som forklare nogelunde hvad det er. For jeg er træt af, at folk kalder en en Autist. En gang om måneden bliver min bror sendt på det der hedder Grandbohus, som er et "hus" for børn med Autisme, ADHD eller andre diagnoser. Den weekend om måneden kan jeg være længere oppe.

Som man kan se på mit skema så er jeg meget aktiv og sportslig. Det har hjulpet mig med ikke at blive så nemt sur.

Og nej jeg har ingen diagnoser eller sygdomme der gør jeg bliver stresset hvis der er noget jeg ikke forstår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det var bare fordi der står

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:.

Så ville jeg bare sige det, så man ved, at den weekend kan jeg være længere oppe siden han er der ;D. Tak for dit svar

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.