Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Fra Volff


Volff

Recommended Posts

Ingame navn: Volff TSS

Steam ID: STEAM_0:1:103892178

Rigtige navn: William Volff

Alder: 15 13/10/02

 

Har du tidligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity?

Ja. Jeg har været admin på en del størere Minecraft servere før i tid, og har haft min egen server for Facebook siden Denish bronies. Jeg har dog aldrig været admin på en gmod server. Derfor er der nok nogle commands jeg lige skal lære.

 

Hvorfor skal du være en del af Staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg er moden og er god til at få et overblik over kritiske situationer. Jeg er flink og lytter til begge sider. Jeg plejer gerne at lytte til andres cases, hvis jeg lige støder ind i en. Der er mange som måske ikke kan sætte ord på hvad de egentlig mener, der mener jeg, at jeg god til at sætte ord på hvad folk mener.

Jeg plejer at hjælpe folk så godt som jeg nu engang kan, inde og ude fra Stavox og det er derfor at jeg ville være god på holdet.

Blandt dem jeg spiller med har jeg et godt ry, men mange er nok ikke så glade for mig, fordi jeg før itiden har gjort et par usmarte ting på servere... det er også forståligt nok.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Nej, jeg har ingen erfaring med ULX. Jeg har lige været inde og kigge lidt på "https://forums.ulyssesmod.net/index.php?topic=3254.0for at se hvad ULX egentlig var, det ser ud som om der er noget der ikke er svært at lære og bruge.

 

Synes du selv du er god til at formulerer dig skriftligt? Såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?

Ja, jeg formulerer mig så godt som jeg kan. Jeg er bestemt ikke serlig god til at skrive længere tekster/svære lange ord. Grammatik er ikke min stærke side. Jeg bruger min mic meget og jeg går meget op i min lyd.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks kun mulighed for at være på i weekkenden?

-Mandag-Torsdag: kl. 16:00-16:40 til 23:00-23:30. Kan jeg komme på. Jeg kan selvfølgelig ikke være på konstant, der er små pligter jeg skal gøre i løbet af dagen og når jeg skal spise og ting som det.

-Fredag- lørdag: Hver anden weekend er jeg hos min far og når jeg er hos ham så kan jeg ikke være online, Men når jeg er hos min mor kan jeg være det til langt ud på natten.

-Søndag: Er slappe af dag, så der vil jeg ikke rigtig være så meget online, selvom det kan ske at jeg bare sidder og spiler et eller andet til jeg går i seng.

 

Andre relevant infomation omkring dig du synes vi skal vide?

Jeg har lavet nogle virkelig dumme ting inde på Stavox før i tiden, men nu hvor jeg selv har haft en server og været ude for grifing ved jeg at det ikke er fedt for ejer/ administrationen. I skal være vil kommen til at spørge hvis der er noget i gerne vil vide. Jeg har spillet 250 timer på Stavox og har spillet 414 timer i alt. Jeg spille kun på Evocity som det er nu, men har ikke noget mod at spille på Rockford.

MVH William

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Vito skrev:

TSS er stadig et cancer gang. Nej tak

Du hader seriøst alle, og finder de værste grunde til at -rep/nej takke.

 

Jeg giver dig et Neutral Rep.

Har ikke set dig Ingame

Fin ansøgning

Og virker flink :)

 

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bims skrev:

Du hader seriøst alle, og finder de værste grunde til at -rep/nej takke.

 

Jeg giver dig et Neutral Rep.

Har ikke set dig Ingame

Fin ansøgning

Og virker flink :)

 

Held og lykke


Jeg hader ikke alle. Jeg er bare ikke fan af folk, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg har selv ikke haft en eneste oplevelse med NOGEN fra det gang, hvor jeg har tænkt "Ham der kunne da godt blive staff".
Og ja, det er muligt du kommer og siger "DET ER JO IKKE SIKKERT HAN ER SOM DE ANDRE" - Men, her må jeg gå ud fra, at han er som hans omgangskreds, og de er i mit hoved "cancer". 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Vito skrev:


Jeg hader ikke alle. Jeg er bare ikke fan af folk, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg har selv ikke haft en eneste oplevelse med NOGEN fra det gang, hvor jeg har tænkt "Ham der kunne da godt blive staff".
Og ja, det er muligt du kommer og siger "DET ER JO IKKE SIKKERT HAN ER SOM DE ANDRE" - Men, her må jeg gå ud fra, at han er som hans omgangskreds, og de er i mit hoved "cancer". 

Så behold det i dit hoved og du kan umuligt have set alle tss medlemmer i dårligt lys... dårlig stil mate

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/2/2018 den 5:34 PM , Vito skrev:


Jeg hader ikke alle. Jeg er bare ikke fan af folk, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg har selv ikke haft en eneste oplevelse med NOGEN fra det gang, hvor jeg har tænkt "Ham der kunne da godt blive staff".
Og ja, det er muligt du kommer og siger "DET ER JO IKKE SIKKERT HAN ER SOM DE ANDRE" - Men, her må jeg gå ud fra, at han er som hans omgangskreds, og de er i mit hoved "cancer". 

Jeg forstår godt din mening bag ordret "Cancer", men hvad er din definition af "Cancer"?. Hos mig er det ikke noget man joker med! Det er fint du har din mening om TSS, lige så vel som jeg har min, men er "Cancer" ikke lige lidt voldsomt? Det med omgangskredsen, jeg følger ikke bare strømmen, jeg valger min vej. Du må gerne give konstruktiv kritik mod mig så længe det er konstruktiv kritik. Hilsen Volff ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Wien I Kaistar skrev:

Så behold det i dit hoved og du kan umuligt have set alle tss medlemmer i dårligt lys... dårlig stil mate

 

Tror ikke helt du forstår hvad meningen med kommentarer på en staff ansøgning er. Det er meningen at man kan kommentere sin mening hvis man har lyst, ikke holde den i hovedet.

19 minutter siden, volff02@cola Lupus skrev:

Jeg forstår godt din mening bag ordret "Cancer", men hvad er din definition af "Cancer"?. Hos mig er det ikke noget man joker med! Det er fint du har din mening om TSS, lige så vel som jeg har min, men er "Cancer" ikke lige lidt voldsomt? Det med omgangskredsen, jeg følger ikke bare strømmen, jeg valger min vej. Du må gerne give konstruktiv kritik mod mig så længe det er konstruktiv kritik. Hilsen Volff ^^

Velkommen til internettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Tror ikke helt du forstår hvad meningen med kommentarer på en staff ansøgning er. Det er meningen at man kan kommentere sin mening hvis man har lyst, ikke holde den i hovedet.

Velkommen til internettet.

Jeg vil give dig ret i at man ikke skal holde noget op i hovdet, men Cancer er ikke en måde at beskrive folk på. Han kunne godt have skrivet hvad han havde imod TSS som de holder ikke reglerne, de mic spamer, de skriver at jeg er en idiot til mig privat og ting som det, isedet skriver en bare at TSS's omgangskreds er cancer. Dog kan jeg godt lide at han skriver "DET ER JO IKKE SIKKERT HAN ER SOM DE ANDRE

På 23/2/2018 den 3:32 PM , D2K skrev:

Neutral REP 

- Ansøgningen kunne godt være lidt længere.

- God ansøgning

- Har ikke set dig så meget ingame

 

Held og Lykke!

//// WimBlim / D2K ////

Tak for feed back D2K, jeg ved godt den kunne have været længere, men som udtrykt i ansøgning er grammatik ikke min stærke side og den behøves ikke være bedere bare fordi den er lidt kort. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, volff02@cola Lupus skrev:

Jeg forstår godt din mening bag ordret "Cancer", men hvad er din definition af "Cancer"?. Hos mig er det ikke noget man joker med! Det er fint du har din mening om TSS, lige så vel som jeg har min, men er "Cancer" ikke lige lidt voldsomt? Det med omgangskredsen, jeg følger ikke bare strømmen, jeg valger min vej. Du må gerne give konstruktiv kritik mod mig så længe det er konstruktiv kritik. Hilsen Volff ^^


Kunne bruge en del værre' ord end cancer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.