Hop til indhold
Stavox

[Solved] Wagner


Malde

Recommended Posts

Dit ingame navn: MatriXdenmark
Staff ingame navn: Wagner
Dit SteamID: STEAM_0:0:100766603
Staff SteamID: STEAM_0:0:80065130
Forklar situationen: Jeg stopper ham da han holder stille midt på vejen og da jeg så for ham ud af bilen tp'er han bare væk syntes ikke dette er retfærdigt gjort mod andre spillere
Bevis: STARTER CA 9:20!:https://youtu.be/LiCLer7KrA4
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bør nok ikke blande mig her, men som det er lige pt, er der ikke mange staffs på serveren.

Vi skal ALTID tage staffjob før RP, hvilket resulterer i at Wagner må gå i en RP situation.

Wagner er desuden også alene staff på serveren, hvilket giver ham endnu større grund til at gå.

 

Så i princippet gør Wagner det rigtige, bare sur røv det skulle ske i den situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der hopper 2 personer ud foran Wagners bil og det er så tydeligt at se bremselyset bag på Wagners bil, da han bremser for at undgå at køre dem ned. Men alligevel vælger du at stoppe ham for at ''holde midt på vejen'' hvor du kun har givet ham 3 sekunder som ses i videoen før du vælger at smide ham ind til siden.

Synes godt nok at dine sko er små når det angår dit politiarbejde i videoen.

Ellers har jeg ikke yderligere at sige udover som nævnt før at staff arbejde kommer før RP.

-----FyhNz-----

lel.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.