Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mekaniker forslag.


Vito

Recommended Posts

Vi må jo indrømme at mekanikeren er et ret ubrugeligt job lige pt, fordi der intet RP-samarbejde er mellem politi og mekanikere. Derfor ville en meget simpel løsning på problemet være, at politiet ikke kan åbne biler, mens en towtruck er spawnet. Det ville gøre at mekaniker jobbet ville blive brugt til det som det faktisk er lavet til, at hente biler der er konfiskerede eller “ødelagte” 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker desværre til, at de fleste spillere der er mekanikere, ikke er effektive nok til at kunne bære den opgave. Med introduktionen af den nye bil, må vi se hvordan de klarer opgaven, men når de i forvejen har svært nok til at komme til nogenlunde tid, ser jeg det ikke som en løsning at påtvinge det.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Dynn skrev:

Det virker desværre til, at de fleste spillere der er mekanikere, ikke er effektive nok til at kunne bære den opgave. Med introduktionen af den nye bil, må vi se hvordan de klarer opgaven, men når de i forvejen har svært nok til at komme til nogenlunde tid, ser jeg det ikke som en løsning at påtvinge det.

Kunne man lave det, så at hvis der er 2 mekanikere, kan en betjent ikke konfiskere?

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Dynn skrev:

Det virker desværre til, at de fleste spillere der er mekanikere, ikke er effektive nok til at kunne bære den opgave. Med introduktionen af den nye bil, må vi se hvordan de klarer opgaven, men når de i forvejen har svært nok til at komme til nogenlunde tid, ser jeg det ikke som en løsning at påtvinge det.

 

Det er også træls så, men som det er nu, er der ikke megen nytte i at være mekaniker, hvis politiet alligevel tager alle biler. De gange jeg har spillet som mekaniker, blev markeringen ihvertfald ikke brugt overhovedet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Oplever tit at man ser en bil holder ulovligt. Kører hen til den, hvor så en eller anden irriterende betjent løber hen til den, åbner den og kører den i PD. Dette sker også med biler der er blevet markeret af politiet. Man finder den, skal til at tage den, hvor der så kommer en eller anden betjent og tager den igen. 

Grunden til at jeg ikke kommer så langt rundt som mekaniker, det er fordi når man er i case og kommer tilbage, så har politiet konfiskeret ens towtruck for ulovlig parkering. Her forklarer man hvorfor man holdt ulovligt osv. men får bare svaret. Du kunne godt have kørt den på en parkeringsplads?!  Jeg blev derefter smidt ud af towtrucken og den alt for venlige politimand kørte den i PD

 

Hvis jeg skal sige noget, så er det politiet der er skyld i at mekanikerene ikke er på serverene. Hvis de så endelig er der så er der der i kort tid. Derfor kan jeg ikke rigtig se hvordan det er mekanikerne der er skyld i dette.

Dog er der så de mekanikere der ikke er staff og derfor ikke kommer i case. Der kan jeg selvfølgelig ikke svare på, hvorfor de ikke kommer frem i tide.

Min teori går dog på, at det er fordi de ved at man enten bliver: Mugged, kidnapped eller lign. når man kommer frem og har repareret folks biler. Ellers betaler folk ikke for deres reparation og kører væk.

En anden ting er også, at der er mange der er nye til mekaniker jobbet, og derfor ikke ved hvordan ladet fungere. Det kan også være en grund til at de ikke kommer frem så hurtigt.

 

Det er bare det jeg har lagt mærke til / haft erfaring med indenfor mekaniker. 

Hvis noget af alt dette skulle blive kigget på vil jeg tro at der vil komme mere gang i jobbet.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.