Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban ansøgning fortsættelse -Zippy


Zippy

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:18663602

Hvorfor skal du unbannes: Hej Emoyly. Du siger jeg har hacket på flere ALT accounts dette er ikke tilfældet jeg har kun hacket på 1 og det er den der hedder Jakob. Jeg snakkede med nogle af de andre staff medlemmer og de forklarede mig situationen. Jeg har spillet med nogen af dem jeg fik at vide der hackede men viste det ikke selv i øjeblikket. Jeg forventer heller ikke et unban lige foreløbig men jeg tager imod hvad jeg kan få. Jeg vil med glæde sige ja til en nedsættelse til fx 6 måneder eller lign bare jeg kan glæde mig til en dag at komme ind igen.

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har jo tilsynladende været på samme ip op til flere gange med mange af de andre accounts, som er banned for enten alt account eller hack.

Om du har hacket på en eller flere er sådan set irrelevant. Du har ødelagt spillet for andre, som prøver at sidde og nyde spillet.

 

- Jeg ved jeg ikke er Emoyly, men havde lige lidt at komme med.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.