Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kørekort


Garry Johnson

Recommended Posts

Ville egentlig være fedt, ved ikke om dette ville være muligt men at redesigne AperBank kortet, så det ville blive til et kørekort.

Men det skal jo have en funktion, så man måske kunne give et klip, som så ville forsvinde efter 30min.

Blev man så spottet i at kører rundt mens man har 3 aktive klip af en politibetjent ville man have en fin grund til at arreste eller give en bøde.

 

Kombinerer man så det med fartkamera ville det virke sindsyg godt.

 

Ide til kørekortet: Billede af ens character, og  noget tekst.

Politiet skulle have et tool til at tjekke klip i kortet, som kunne blive sammen med muligheden til at give klip med en grund

 

Undskylder hvis der er stavefejl, skriver fra min telefon i Spanien.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, CasperDK - Stavox.com said:

Det er nogle gode idér du kommer med der Simon

 

Syntes det kunne være en rigtig god idé. Men hvor svært det er at lave er op til Dynato og om han syntes det er en god idé!

 

Men +Rep

Det nok rimelig kompliceret at lave, så det har fuld ret i.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, SimoNe said:

En maskine i Nexus ?

Det ville måske koste 500,- Kr.

Tænker noget mere også gøre at folk ikke kan køre biler uden det, også kan det også gøre at folk ikke vil køre af lort til, dog skal der også tilføjes en regel angående det så folk ikke bare skyder for ikke at få et klip.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det havde jeg også tænkt men skrev det ikke fordi det ville kunne ødelægge hele serveren. Eksempel: 2 venner keder sig, og der er ingen admins på, de kan så gå rundt og "carbanne" alle som de ser. Det ville nok gå ind under RDA sager.

Set bort fra det kunne abuses, hvis man så fik taget sit kort kunne man så lave en af de der blå beskeder i siden der forklarer hvorfor man ikke kunne kører bil.

Det ville også hjælpe på de mange CDMs der nu er.

Så kunne staff få logs med hvem der gav et klip?

 

Men igen.. Synes at det bliver så man slet ikk kan kører bil, hvis der både er kameraer og betjente der kørte rundt.

 

Hvis kørekortet er for svært at lave kunne man skrive det under ens navn, ligesom med våbenlicense.

Man kunne også lave en box i HUD, som så skrev hvis man havde sit kørekort eller ej.

 

Hvis en betjent gav de 3 klip så man mistede kortet og muligheden for at kører bil i 10min, da næsten ingen ville køre rundt ellers.

 

Så er spørgsmålet så: Skal det komme tilbage sådan random, eller skulle man hente det et sted

 

11 hours ago, Pwedmy said:

dog skal der også tilføjes en regel angående det så folk ikke bare skyder for ikke at få et klip.

 

Kombinerer man det med håndjern ville det være en løsning.

rettere sagt: Sæt håndjern ind, hehe

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Idéen er god men implementeringen virker uoverskuelig uden videre tilbagemelding.

Før dette bliver arbejdet på, feedback til hvodan man skal:

vise kørekortet?

forhindre ellere minimere misbrug?

gøre det "nedern" ikke at have et kørekort - ellers er det jo ligemeget?

få sit kørekort igen, tage det igen osv. - evt hvordan man får det til at starte med?

skal alle jobs kunne køre uden kørekort?

hvis der bliver kørelærer eller lignende hvem står så for det? Alle skal vel ikke kunne være det?

 

gøre det en del nemmere. Alle disse spørgsmål er noget jeg normalt selv skal sidde og tænke over, imens jeg hele tiden tænker på jeres ønsker. Så hvis i kan svare på bare nogle af dem, vil det gøre arbejdet en del nemmere og hurtigere

Link til kommentar
Del på andre sites

Idéen er god men implementeringen virker uoverskuelig uden videre tilbagemelding.

Før dette bliver arbejdet på, feedback til hvodan man skal:

vise kørekortet? -- F.eks. noget lign et Bankkort. Men her skal der bare hvor der står dit navn.

forhindre ellere minimere misbrug? -- Det eneste misbrug jeg kan se er fra politiets side. Så der burde nok være noget der sikrer at personen har kørt i den hastighed(Ved ikke hvordan du vil administerer tiden eller andet).

gøre det "nedern" ikke at have et kørekort - ellers er det jo ligemeget? -- Administerede køregrænser(Af serveren) og bøder hvis du bliver taget af polititet

få sit kørekort igen, tage det igen osv. - evt hvordan man får det til at starte med? -- Kørelæreren

skal alle jobs kunne køre uden kørekort? -- Teknisk set ja, dog vil dette gøre det meget uoverskueligt for politiet måske kun kriminelle?

hvis der bliver kørelærer eller lignende hvem står så for det? Alle skal vel ikke kunne være det? -- Npc(Quiz)? Særlige udvalgte(Hvis der ingen er på npc?)?

 

gøre det en del nemmere. Alle disse spørgsmål er noget jeg normalt selv skal sidde og tænke over, imens jeg hele tiden tænker på jeres ønsker. Så hvis i kan svare på bare nogle af dem, vil det gøre arbejdet en del nemmere og hurtigere

Link til kommentar
Del på andre sites

man kunne lave en command med at staff kunne slå kørekort af og til,

 

man kunne også gøre sådan at hvis man ikke havde kørekort kørte man 10% langsommere eller sådan noget for IRL skal man jo lige lære at køre (tage kørekort) og hvis man ikke har lært det køre man langsommere

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænk på det som en slags "civil" carban. Jeg har som politi stoppet/wanted rigtig mange mennesker for vanvidskørsel/hensynsløs kørsel.

 

Enten skal det forhindre dem i at køre bil ligesom carban gør, eller også skal det gøre så hvis de kører bil mens de ikke har kørekort skal de blive automatisk wanted for "Kører bil uden kørekort" eller sådan noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.