Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod/Admin ansøgning


TheHotOne

Recommended Posts

In-game navn: TheHotOne

SteamID: STEAM_0:0:59851426

IRL Navn: Kasper

Alder: 17

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Jeg har spillet på severen over 5 uger nu og jeg kan alle reglerne, jeg syntes at det er en meget god sever men i kunne vist godt bruge lidt flere admins/mods. Jeg har sidet på skype med ROlfDK og CasperDK og har hørt mange af deres admin/mod Cases så jeg kender også hvad man skal gøre i de forskelige situationer. Jeg ahr været Modrater for en Arma RP twich streamer som havde omrking 300 vieves om dagen. Jeg er god til a respektere andre. Jeg er også god til at klare pressede situationer.

Kender du ULX kommandoerne?: ja

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har et abrjede om fredagen som ca. tager 2 timer. Jeg bor i Holstebro. Er 17 år gammel.

----

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, Jeg er født og opvokset i danmark.

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Fordi jeg har respekt overfor andre og jeg er fair.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja, jeg var en Modarater for en twich streamer som havde 300->500 views dagligt

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg var en af hans mest trustede Modaratere og jeg var en mod for ham i over 1,5 år selv om han holde en lang pause kom jeg tilbage til ham.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: 
-Jeg vil Job banne ham for Gun Dealer og bande ham fra severen i 2-4 dage. De folk der mistede deres ting vil jeg give dem tilbage.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:
-Jeg vil give ham en varning og sige at han ikke må åbne sin fading door med hans numpad, men han må gerne med hans keypad eller holde den åben i 5 sekunder, fordi fading doors skal minimum være åben i 5 sekunder, og de folk der døde da han abusede med han fading door, vil jeg give deres våben tilbage og tp dem tilbage så de kan forsætte deres raid, men vis han forsætter så vil jeg slay/jail ham og lade dem der raider hans base gå ind i hans base og tage hans ting.
 
En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: 
-først vil jeg bede dem om at tale pænt og gå hver til sit, men vis de forsætter så vil jeg kick eller jail, det kom and på hvor groft det er, men jeg vil stadig snakke mest med Peter da det var ham der startede og måske jaile ham.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:
-Perma banne ham uden at give ham en chance fordi Ddos tages meget seriøst.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: 
-jeg vil bede ham om at skifte job og vis han ikke gør det så vil jeg kicke ham fra severen.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: 
-jeg vil fortælle ham at man kun må bruge /advert hvert 5 minut, vis han ikke viste det vil jeg lade ham gå med en advarsel og bede ham om at aflevere det han stjal og bede ham om at læse reglerne, men vis han viste det så vil jeg jaile ham i 200-500 og give dem der blev raided uden der gik 5 minutter vil jeg give den nogle penge tilbage og deres ting.


----

Jeg vil gerne give folk en chance, men vis det er et stort brud på reglerne så tager jeg det meget seriøst.
Link til kommentar
Del på andre sites

Quote

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: -først vil jeg bede dem om at tale pænt og gå hver til sit, men vis de forsætter så vil jeg kick eller jail, det kom and på hvor groft det er, men jeg vil stadig snakke mest med Peter da det var ham der startede og måske jaile ham.

Hey TheHotOne.

 

Du har sagt du vil snakke mest med Peter, men hvis der ikke stod det var ham der startede. Hvordan vil du så vide det?

Hvis du spørger dem vil de sikkert bare sige, den anden startede. Og så kommer du ikke rigtig nogen steder.

 

 

(Kommer måske med flere spørgsmål/kommentarer, når jeg har læst den helt igennem)

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.