Hop til indhold
Stavox

Logan paul "Suicide forrest"


Taroux

Recommended Posts

Jeg er ikke Logan fan, men ser hans videoer en gang imellem. @Mirikin er jeg enig med.. han lavede en fejl og han har sagt undskyld og jeg ved ikke hvad. Og som Mirikin sagde grinte han for at skjule hans usikkerhed. Ingen grund til at være imod Mirikin for at sige hans mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt ærligt burde det der straffes med fængsel. 

Det er så latterligt og ufatteligt at folk kan finde på at filme et menneske som har opgivet livet, og har helt sikkert haft så meget at kæmpe med psykisk, og så står der sådan en forbandede(undskylder på forhånd) møghvalp og filmer det, for at lave en "god" video til hans følgere. 

 

Vi er enige om at møghvalpen er gammel nok til at drive en Youtube kanal med millioner af følgere - så er han også gammel nok til at vide at det der er imod ALT respekt for andre mennesker. 

 

Jeg ville sgu ikke trække en mine hvis han fik 3 år i brummen for det der. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der overhovedet nogle der har tænkt over, at selvmord slet ikke er et tabu i Japan?
Mange Japanere opnår accept når de begår selvmord.
Deres venner og familie, ser det som noget respektfuldt, at personen har kunnet indset, verdenen ville være et bedere sted uden dem, og at de har samlet mod nok til at slå sig selv ihjel.

Siger det bare

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Mirikin skrev:

Er der overhovedet nogle der har tænkt over, at selvmord slet ikke er et tabu i Japan?
Mange Japanere opnår accept når de begår selvmord.
Deres venner og familie, ser det som noget respektfuldt, at personen har kunnet indset, verdenen ville være et bedere sted uden dem, og at de har samlet mod nok til at slå sig selv ihjel.

Siger det bare

uanset hvad så filmer man det ikke ligger det op på youtube hvor man er ved at grine af det i mens. Og sådan er det.

Det er fuldstændig uacceptabelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Maxx0758 skrev:

uanset hvad så filmer man det ikke ligger det op på youtube hvor man er ved at grine af det i mens. Og sådan er det.

Det er fuldstændig uacceptabelt.

Har aldrig sagt det var i orden. Det er bare ikke så slemt som mange gør det til. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.