Hop til indhold
Stavox

G-mod Crasher???


.CoteZ ? - dk

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg har i den seneste tid oplevet flere crash af Gmod. Nogle gange slet ikke, og nogle gange 2-3 gange om dagen... Kommer med meddelsen Hl2 er stoppet

Specs:

Bundkort: Asus B150M PRO GAMING
CPU: Intelcore I7-6700 (4x3.40ghz)
CPU køler: Bloodfreezer 550LC
Grafikkort: Asus GeForce GTX960 4GD5 Turbo
Strømforsyning: Corsair CX 750w 80+ Bronze
RAM: Kingston HyperX Fury 2x8 gb, 2133Mhz DDR4
Systemdisk: SSD 256gb Z400s

Lagerdisk: Seagate Barracuda 1000gb 7200 RPM

Skærmen er dog en ældre Packard Bell, indtil jeg får købt en anden! 

Garrysmod er installeret på min SSD, som det eneste spil (Windows selvfølgelig også!)
Når jeg spiller har jeg udelukkende PlaysTV og Discord åben - Men computerens specs burde ikke have problemer med at trække disse ting.

Nogle tips eller tricks? 

CoteZ. 



 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Rambo skrev:

Hvis det sker tit, og din pc er 32bit, skal du opgradere den til 64Bit, søg på youtube, how to upgrade pc from 32bit to 64bit, det skete før med mig, og den crasher aldrig mere :)

Bruger folk stadig 32 bit?!

Addons kan være med til at forsage crashes, har du for mange addons? Eventuelt afinstallere alle dine addons, og kun installere dem du skal bruge til Stavox, og se om det ikke hjælper.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Bruger folk stadig 32 bit?!

Addons kan være med til at forsage crashes, har du for mange addons? Eventuelt afinstallere alle dine addons, og kun installere dem du skal bruge til Stavox, og se om det ikke hjælper.

Jeg har siden jeg begyndte at spille gmod igen, UDELUKKENDE spillet på stavox - rent held det var den første server jeg joinede, men jeg er sgu ikke kommet videre fra stavox endnu. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Bruger folk stadig 32 bit?!

Addons kan være med til at forsage crashes, har du for mange addons? Eventuelt afinstallere alle dine addons, og kun installere dem du skal bruge til Stavox, og se om det ikke hjælper.

Nej det er ikke addonsne, det hjalp ved mig at gøre den til 64Bit

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rambo skrev:

Det er jo mit forslag. ;)

Yes det er korrekt, dog er mit svar delt op i to dele, hvor det øverste var et svar til dig og det nederste til CoteZ

 

Citat

Bruger folk stadig 32 bit?!

Addons kan være med til at forsage crashes, har du for mange addons? Eventuelt afinstallere alle dine addons, og kun installere dem du skal bruge til Stavox, og se om det ikke hjælper.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.