Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - FreddyDK


FreddyDK

Recommended Posts

Ingame navn: FreddyDK 
SteamID: STEAM_0:1:168653826
IRL fornavn: Frederik 
Alder: 10

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej har ikke erfaring med andre staffs job i/på Gmod. Men på minecraft og CS:GO har jeg. :-)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del fordi - jeg syntes det er mega spændene at være en del af teamet. Jeg har spillet en del, og kan hjælpe andre spillere til, at få en del ud af spillet. Øvelse gør mester :-) 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej ved ikke hvad det er

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja lidt. som jeg synes.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nej ikke kun weekenden. Nok de fleste dage om ugen. Det kommer an på hvad jeg skal. Og hvornår jeg har fri.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg er dygtig til at sætte mig ind i ting - og de ting som jeg ikke lige har løsningen på bruger jeg min ven google :-) - Men ingen opgave er uløselig det er kun et spørgsmål om tid :-o 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

-REP

virkelig kort ansøgning

du skal bruge længere tid på din ansøgning inden du lægger den op

kender dig ikke fra ingame, så kan ikke sige om du er flink eller moden eller aktiv

 

Held og Lykke

 

//Blasterion//

 

Blasterion_ Jo jeg er enig i at den er kort men betragtet af at jeg er 10 så tog det lidt lang tid for mig. Håber du forstår mig.

 

//FreddyDK//

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.