Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MR.B 01-01-2018


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn: Mit ing navn er; MR.B.
SteamID: Mit SteamID er; STEAM_0:1:116606557.
IRL fornavn: Mit fornavn er Christian.
Alder: Jeg er 13 år.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været med til at hjælpe på mange Garry's Mod servere men det er som-om at alle de små servere bare lukker *PUFF* jeg har været staff på; Dystopia gaming og mange flere kan bare ikke huske dem fordi de andre lukkede for meget lang tid siden.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Fordi jeg ser mig selv som en Mod/Admin indenfor den nærmeste fremtid. Jeg syntes jeg er blevet meget god til at håndtere Staff-Cases på de små servere og nu vil jeg et skridt oppad.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes selv jeg er bedre end nogle andre der ansøger om staff men ikke alle. Jeg er foreksempel meget dårlig til det med at skrive med komma og punktum. Men jeg er meget god sprogligt ifølge mig selv. Jeg har forbedret mine binds til at åbne ULX og !return @ og sådan noget! Jeg syntes jeg er godt forberedt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har som skrevet været Hjælper, Mod og Admin på en del servere. Og jeg har lavet binds som; !return @ og !menu jeg kan ikke lave et bind til !goto fordi det er håbløst for mig at finde ud af hvordan det skal give mening for mig.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger ALTID min mikrofon til stavox for ellers kan der kommer massere af fejltagelser det har jeg affaring med fra Sky-Zero. Som der står oppe over er jeg ikke ligeså god til at skrive som at tale. Foreksempel komma.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid cirka Mandag; 14.00-22.00

                                                                                                                                                                                                                                         Tirsdag; 15.00-22.00

                                                                                                                                                                                                                                         Onsdag; 14.00-22.00

                                                                                                                                                                                                                                         Torsdag; 14.00-22.00

                                                                                                                                                                                                                                         Fredag; 14.00-22.00

                                                                                                                                                                                                                                         Weekend; 08.00-Indtil mine forældre siger godnat!

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Om vinteren går jeg til håndbold og om sommeren går jeg til fodbold er ikke regnet med :arrowdoubleup:

Når jeg spiller på stavox kan jeg godt lide at høre højt musik så nogle gange kan jeg godt finde på at skrue helt op for lyden i droppet og så siger jeg bare "HVAD?"

Mit efternavn er Bennetsen så i kan bare google mig ;-D Her er min Facebook; https://www.facebook.com/Sokesdk (Skal siges accepterer ikke anmodninger fra fremmede. 

Billedet er af min kat og mig :arrowdown:

23754861_10210128504429272_2941097170732018495_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Kan finde ud af at Roleplaye til forhold andre spillere.

 

 

-REP

Syntes ikke han er moden nok af sin alder.

Jeg kan se en masse grammatiske fejl i din ansøgning.

Hvorfor er du god til at håndtere cases?

Syntes også at din ansøgning måske er for kort.

Bliver lidt for nemt triggered ingame.

 

HELD OG LYKKE MED DIN ANSØGNING <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.