Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Champ


Imperious

Recommended Posts

Champ's ansøgning.

 

Ingame navn:

Champ.

 

SteamID:

STEAM_0:1:77184747

 

IRL fornavn:

Nicolas.

 

Alder:

14.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været admin på 2 CSS serverer som jeg ikke kan huske navnet på fordi det er 2 år siden, men på begge servere var der for det meste 12 spillere online. Jeg lærte en del om hvordan man skulle opføre sig som staff og hvordan man skal give straffe.

Jeg har været junior-admin på Sky-Zero, som var et Garry's Mod community med 40-60 spillere online det meste af dagen, jeg startede ud som moderator hvor jeg lavede min cases godt, lærte ULX, og hvordan man håndterer cases. Jeg forfremmet til junior-admin hvor jeg fik mere erfaring, og jeg kunne det som jeg skulle kunne. Jeg har lavet 2000+ cases.

Jeg har været staff på Minelife, som er en af Danmarks største Minecraft communitys, som var en meget aktiv server med 140-200 spillere online om dagen, jeg har selv lavet en masse Minecraft servere og været staff på en masse servere, men vil helst skåne jer for at læse det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal vælge mig er fordi jeg er en person som kan reglerne og har læst dem mange gange, jeg er aktiv og vil prøve at være så aktiv som muligt. Jeg går utroligt meget op i retfærdighed og derfor dømmer jeg også retfærdigt, det er også derfor jeg vil prioritere staff-arbejde højere end venner og gang. Jeg har spillet Garry's Mod i næsten 500 timer og vil få mange flere, fordi jeg elsker at spille det. Jeg har en masse erfaring som staff og derfor kan jeg finde ud af at lave mit staff-arbejde effektivt og grundigt. Det her grundene til at i skal vælge mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan godt ULX, fordi jeg fik det lært inde hos Sky-Zero og har set videoer omkring det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er meget god til at formulere mig mundtligt og skriftligt, jeg bruger altid min mikrofon til rp og hvis andet er nødvendigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her er et skema så i kan få en forståelse hvornår jeg kan komme på. "XX:XX-XX:XX" betyder at det kan være når som helst at jeg er på.

Mandag: 15:30-21:00

Tirsdag: 15:30-21:00, Er til træning mellem kl. 16:30-19:30.

Onsdag: 15:30-21:00

Torsdag: 15:30-21:00, Er til træning mellem kl. 16-30-19:30.

Fredag: 15:30-XX-XX

Lørdag: XX:XX-XX:XX

Søndag: 11:00-XX.XX

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis der er mere I vil vide så smid en kommentar.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.