Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning gamertossen


gamertossen

Recommended Posts

Ingame navn:  gamertossen

SteamID: STEAM_0:0:56271482
IRL fornavn: Sophus
Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Mit sidste administrative job har været som supporter på et arma 3 community ved navn campfirecommunity. Der var min rolle at guide eller tage over folks computere for at fikse deres problemer med download, opdatering fejl i filer osv. Mit andet ansvar var at tage samtaler/interviews med nye spillere, ved at stille RP relaterede spørgsmål og hører dem om hvordan at de havde tænkt sig, at udformer deres karakter på serveren. Senere blev jeg også ansvarlig for at gennemlæse, vurderer og til sidst afvise eller acceptere, de skriftlige ansøgninger. (Man skulle ansøge for at blive whistlistet).

 

Jeg har også en del erfaring som staff på darkRP serverer. Det første community jeg blev en del af var exorkezz. Her blev jeg "tryadmin" og var der i 2 uger,  hvor jeg lærte det basale indenfor det at være "staff on duty" på en RP server. Senere da serveren lukkede og mange af spillerne flyttede over til det nyligt etablerede Sky-Zero, blev jeg hurtigt moderater eftersom at de manglede. Det var også her jeg at ville bruge mange timer på ordenligt at lære hvordan at man kunne tage "cases" effektivt men på samme tid grundigt og få forklaret hvad der er gjort galt og hvorfor man skal ha' sin straf. Her endte jeg på med at blive "admin" før at det community lukkede. Senere åbnede communitiet igen og igen startede jeg fra bunden som moderater til junior admin og så admin og 4000 cases senere var jeg senioradmin og her fik jeg også ansvaret at læse og sammen med resten af mødeholdet, gennemgå og udvælge de staff ansøgninger som vi syntes var mest kvalificerede. Jeg har også været "admin" på diverse css og minecraft serverer.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi at jeg er meget ambitiøs omkring at gøre mit job ordenligt og effektivt. Jeg mener også at det er vigtigt at have et godt sammenhold i teamet eftersom at cases kan diskuteres. Man skal jo også kunne have en fornuftig samtale om hvordan det går inde på serveren, hvilke problemer der nu må være, indførelse af regler og ideer til integrering af mods og endda development af nye hvis at  ressourcerne rækker til det. Jeg vil selv mene at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere da jeg kan tage enhver case og stadig holde mit hoved koldt, eftersom at jeg er blevet vandt til det kaos, man kan være så uheldig at komme ud for. Jeg kan også tænke kritisk hvis at en situation kræver det. Jeg er også god til at dele mine erfaringer med nye staff- medlemmer og jeg prøver altid at sætte et godt eksempel for resten af holdet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, klart eftersom at det var en nødvendighed. Og her er nogle af de vigtigste:

!goto "navn" Bliver brugt til at teleportere til en anden spiller. Skal bruges feks. når en person som er i gang med en RP-situaion bliver beskyldt for RDM eller andet, er der vigtigt at sørge for at man ikke forstyrre for meget, men casen skal slevføglig også priorterens og komme i gang så hurtigt som muligt.  

!bring "navn" For at bringe personer hen til en case eller bringe dem tilbage til det sted som de døde.(Dog har nogle serverer en command til at sætte folk direkte derhen hvor de døde).

!return "navn" for at sætte folk tilbage til deres første teleporteringsposition.

!returnweapons "navn" for at returnere folks våben og på denne server, også weed.

!hp og !armor "navn" "amount" for at sætte folks armor og hp til det som det var før.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Helt sikkert jeg skriver fint og formulerer mig normalt. Jeg bruger for det meste mic medmindre andet er nødvendigt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på hver dag dog kan ting komme i vejen og tit har jeg fri før kl 16 det er bare den tid jeg senest er hjemme:

Mandag: 16-22 (Dog er der 1+ time træning ind i mellem)

Tirsdag: 16-22

Onsdag :16-22

Torsdag: 16-22

Fredag 16- Til jeg falder i søvn.

Lørdag 12-00

Søndag 12-22

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg går i 1.g og træner ret tit, men størstedelen af min tid bliver brugt foran PCen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.