Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - OnDTgeNI


Swag

Recommended Posts

Dit in-game navn: 
Swag

Vedkommendes in-game navn: 
OnDTgeNI

Dit SteamID:
STEAM_0:1:146670226

Vedkommendes SteamID: 
STEAM_0:0:148371310

Tidspunkt for hændelse: 
Klokken 02:30 Torsdag morgen.

Hvad regler er blevet brudt: 
Opfordring til selvmord + Grimt Sprog 

Hvad skete der?:
Det der sker er ejeren ad ganget Frederik har scammet min ven Noah for 4 mil, Efter dette går vi rundt og mugger hans gang medlemmer og ham + plus stjæler deres biler de bliver sure og vi fortæller dem at vi stopper hvis Noah får sine penge tilbage. Efter dette kommer denne her meget hårde respons. Han siger også noget meget grimt som @Maxx0758 Hørte og måske kan udybe lidt. Han har også tilsvintet mig og andrer fra vores gang som jeg også har bevis på, hvis det kan bruges kan jeg indsende det.

Beviser:


 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Jeg kan dsv ikke huske noget fra de tideligere episoder som der var(jeg var træt) og troede at det ikke var så seriøst.

Dog den der som han kommer med i videoen er ikke i orden og det vil jeg lige tage mig af.

 

 

Det var heller ikke så saiøst, dog pluselig tog det en stor omvending og han begynde at sige ting som "Sut din fars pik" og "dumme autist unge" efterfulgt af hvad man så kan se i videoen!

Men tusind tak for svaret! :excited:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.