Hop til indhold
Stavox

Hader Taroux shitposting?


htm[dk]

Recommended Posts

16 minutter siden, htm[dk] skrev:

At hade en normie meme er en ting det er en andet ting at hade alt på shitposting

Jeg hader ikke alt på shitposting... Jeg hader det lort som nogen poster "Jammen Taroux det hedder jo SHITposting for en grund" Ja det er jeg da udemærket klar over... Men der er det som man lige så godt kan kaste ud af vinduet, og ikke er sjovt på nogen måde eller underholdende.... Shitposting i sær for dit vedkommende handler bare om at finde det mærkeligste overhovedet muligt, hvilket jo ikke er sjovt... Du prøver jo bare at gøre det dummere og dummere hver gang... Fat nu det ikke er sjovt eller underholdende

 

Link til kommentar
12 minutter siden, Taroux skrev:

Jeg hader ikke alt på shitposting... Jeg hader det der er noget lort "Jammen Taroux det hedder jo SHITposting for en grund" som man lige så godt kan kaste ud af vinduet, og ikke er sjovt på nogen måde eller underholdende.... Shitposting i sær for dit vedkommende handler bare om at finde det mærkeligste overhovedet muligt, hvilket jo ikke er sjovt... Du prøver jo bare at gøre det dummere og dummere hver gang... Fat nu det ikke er sjovt eller underholdende

Jeg syndes det er et meget fair argument du kommer op med omkring hvordan shitposting er blevet et clusterfuck af lorte content. Jeg vil tage dette med i betragtning når jeg poster noget nyt men hvad vil du beskrive en god meme er som ikke er en normie meme? pga jeg har ikke lyst til at poste om de mest populærer memes på INormie

Link til kommentar
6 minutter siden, htm[dk] skrev:

Jeg syndes det er et meget fair argument du kommer op med omkring hvordan shitposting er blevet et clusterfuck af lorte content. Jeg vil tage dette med i betragtning når jeg poster noget nyt men hvad vil du beskrive en god meme er som ikke er en normie meme? pga jeg har ikke lyst til at poste om de mest populærer memes på INormie

Det der er med dig er bare at du oftes poster nogle memes som slet ikke har noget med konteksten at gøre haha:smug 

Link til kommentar
1 minut siden, htm[dk] skrev:

Jeg spørger dig igen: Hvordan er det uoriginal og kedeligt?

Fordi enten har man set dem før, giver ingen mening, eller bare virkelig kedelige hvor du ingen reaktion har på dem.

Lav memes selv, hvis du vil have noget godt ud af dine memes.

Link til kommentar
4 timer siden, htm[dk] skrev:

Jeg spørger dig igen: Hvordan er det uoriginal og kedeligt?

 

Du har ikke bragt en eneste ting der er brugbart til forum, forstår ikke helt hvorfor du ikker er blevet perm banned, sammen med 0mar. - Du spiller jo ikke engang på serveren mere :-)? Så hvad med at bare skride sammen med de andre små børn, der ikke burde have adgang til internettet.

Link til kommentar
  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.