Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jeg fik ikke en chance...


Ve$t€rB@bz

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:26356001

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg har spillet på serveren i 2 dage, og kommer ved et uheld til at skubbe min buss med et prop fordi den sad fast. Jeg bliver derefter bannet uden advarsel eller noget som helst, hvilket ikke er helt fair.. Hvis jeg bliver unbannet, lover jeg ikke at gøre noget som det igen, det eneste jeg ønsker er en chance, for at bevise mit værd!

 

Tusind tak på forhånd!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:26356001

Grund: Propabuse. Hat!

Navn: Ve$t€rB@bz

AdminID: STEAM_0:1:187812816 - Lasse [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 19-12-17 17:36


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej 

Det var ikke sådan det så ud i mine øjne, sådan det så ud var at du spawnede en prop og så fyrede du den ind i din bus hvilket du ikke skal gøre så jeg ser ingen grund til at unbanne dig lige nu 

 

 

Meeeeeeeen hvis nu du skulle være så heldig at få unban hvordan kan vi så sikre os at det ikke sker igen 

 

Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lasse.

 

Jeg var ikke klar over, at det ikke var tilladt at skubbe min bus fri med et prop, eftersom den var stuck, hvilket jeg jo så nu er klar over.

 

I kan sikre jer, at jeg ikke gør noget lignende igen, fordi jeg lærer af mine fejl, og dermed ikke gør ting som dette igen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.