Hop til indhold
Stavox

Fyrværkeri


Pip

Recommended Posts

11 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg affyre slet ikke fyværkeri, jeg synes ikke der er noget specielt fedt i at tænde en raket, vente til at den flyver op og sprænger. Jo det er da flot osv, men hvis jeg ville se nogle raketter, er jeg så heldig at jeg bare kan gå udenfor og kigge op,

De skal da ikke flyve op, det skal bare omvendt ned i jorden, så handler det bare om hvem der løber hurtigst væk fra den.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/19/2017 den 12:09 AM , Houston skrev:

De møgunger der synes, at det er fedt at sprænge andres postkasser i stykker skal helt seriøst have så mange tæsk, at de ikke kan stå på to ben.

Hvis man ikke kan have det sjovt uden at skulle lave hærværk, er man godt nok en trist type.. 

I stedet for tæsk skal de da bare holde den der bombe de bruger til at sprænge postkasser med! (Og så tænde den)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/18/2017 den 7:35 PM , ZeNoxXi skrev:

Jeg affyre slet ikke fyværkeri, jeg synes ikke der er noget specielt fedt i at tænde en raket, vente til at den flyver op og sprænger. Jo det er da flot osv, men hvis jeg ville se nogle raketter, er jeg så heldig at jeg bare kan gå udenfor og kigge op,

Hold nu kæft du bor ude på ladet hvor er der 3km til nærmeste nabo der fyrer raketter

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/19/2017 den 12:09 AM , Houston skrev:

De møgunger der synes, at det er fedt at sprænge andres postkasser i stykker skal helt seriøst have så mange tæsk, at de ikke kan stå på to ben.

Hvis man ikke kan have det sjovt uden at skulle lave hærværk, er man godt nok en trist type.. 

No joke det er dig der lyder lidt som en trist type :lick:

Self er det da nederen, men man er da ikke en trist type

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Taroux skrev:

No joke det er dig der lyder lidt som en trist type :lick:

Self er det da nederen, men man er da ikke en trist type

Hvis du ikke synes, at det er trist, at nogen har behov for at have det sjovt på andres bekostning, så har du da et meget mærkeligt syn på tingene.

 

Postkasser er ikke ligefrem billige allesammen, så at få en postkasse sprunget til en værdi af tusind kroner er ikke særlig fedt.

 

Brug hovedet - der er nok en grund til, at du har fået et.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Houston skrev:

Hvis du ikke synes, at det er trist, at nogen har behov for at have det sjovt på andres bekostning, så har du da et meget mærkeligt syn på tingene.

 

Postkasser er ikke ligefrem billige allesammen, så at få en postkasse sprunget til en værdi af tusind kroner er ikke særlig fedt.

 

Brug hovedet - der er nok en grund til, at du har fået et.

Det er da ikke ensbetydende med at man er en trist person?

Ved heller ikke om du ikke kunne se jeg skrev at det self var nederen...

Og det er jo ikke fordi at de ikke kan have det sjovt ved noget andet... Bare fordi de gør det, er det ikke ensbetydende med, at de ikke kan finde andet sjovt... Folk er unge og man skal prøve lidt af hvert for at teste verdenen ikke... Det er at have en ungdom og teste grænser.... Slap af bedstefar 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Taroux skrev:

Og det er jo ikke fordi at de ikke kan have det sjovt ved noget andet... Bare fordi de gør det, er det ikke ensbetydende med, at de ikke kan finde andet sjovt... Folk er unge og man skal prøve lidt af hvert for at teste verdenen ikke... Det er at have en ungdom og teste grænser.... Slap af bedstefar 

Som hele den her diskussion egentlig går ud på, er det jo en personlig holdning man har til tingene.

Hvis det ikke allerede er åbenlyst, har jeg fra min opdragelse et meget bestemt syn på hvordan man bør behandle andres ting. Desuden kan man sagtens "teste verdenen" uden at skulle sprænge ting i luften, for mig virker den konstatering blot som en dårlig undskyldning for og begå hærværk. Grænser skal kun testes, hvis man ikke allerede ved hvor grænsen går - så det er en mangel i opdragelsen eller en mangel på sund fornuft, hvis du spørger mig. Hverken mig eller nogen i min vennekreds har nogensinde bevidst beskadiget andres ting - dog har vi så lavet en masse andet dumt, men det er en anden snak. Det er egentlig ultimativt et valg, og hvis man har nosser til at sprænge folks postkasser i luften ædru eller fuld, bør man fandme også have nosser nok til at komme dagen efter og tilbyde at betale for en ny postkasse samt opsættelse af den.

 

Igen - det er jo kun min mening, helt fair du har et andet syn på sagen. :v

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/12/2017 den 12:09 AM , Houston skrev:

De møgunger der synes, at det er fedt at sprænge andres postkasser i stykker skal helt seriøst have så mange tæsk, at de ikke kan stå på to ben.

Hvis man ikke kan have det sjovt uden at skulle lave hærværk, er man godt nok en trist type.. 

 

Helt enig! Det er derfor jeg kun sprænger min egen postkasse i luften hvert år.

 

Min roomie er dog ikke så glad for det, og de andre i opgangen syntes også det larmer af helvedes til.

 

I år tror jeg bare jeg kaster kanonslaget ind af dørsprækken, så larmer det nok mindre 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.