Hop til indhold
Stavox

1 år på Stavox


Goldenown

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Den 21/12-2016 var en god dag for mig, jeg blev accepteret som staff på Stavox. Som man nok kan regne ud på titlen, så er det ved at være et år siden jeg blev ansat.

Til det skal der et brag af en fest til, så der for ville der være 2x kæmpe event på både Rockford og Evocity. Der vil være præmiere fra 5 millioner.

 

- Torsdag den 21/12-17 fra klokken 18:30 - 20:00 vil der være event på Rockford.

- Torsdag den 21/12-17 fra klokken 20:30 - 22:00 Vil der være event på Evocity.

 

Det kommer til at forgå på den måde, at der vil blive givet ud 2x1 million til vært event på vær server. men det giver jo kun 4 millioner, hvad så med den sidste.

Den vil blive givet ud i form af gemmeleg, hvor jeg gemmer mig et sted på mappet. Når man finder mig vil man modtage 500k.

Kan ikke være på begge servere på en gang. Så jeg vil stå på serverne i forskellige tidsrum.

 

- Rockford: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 14:00-15:45 vil jeg stå gemt.

- Evocity: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 16:00 - 17:45 vil jeg stå gemt.

 

Bliver jeg ikke fundet indenfor de tidsrum, vil ingen modtage de 500k. BTW Staffs kan ikke deltage i gemmelegen.

 

Mange vil sikkert sprøge hvad eventet er, og svaret til det vil blive offenligtgjort på Onsdag.

 

Goddag til allesammen, og håber at se så mange af jer som muligt.

 

// Goldenown

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil du stå gemt inde i en base, eller oppe ved jail (altså steder vi ikke kan se dig næsten) eller vil du være et eller andet random sted på mappet, som bagved den gule lade eller noget i den stil?
Men ellers tillykke med 1 år som staff!
Glæder mig meget til eventet!

-Tarry

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Tarry skrev:

Vil du stå gemt inde i en base, eller oppe ved jail (altså steder vi ikke kan se dig næsten) eller vil du være et eller andet random sted på mappet, som bagved den gule lade eller noget i den stil?
Men ellers tillykke med 1 år som staff!
Glæder mig meget til eventet!

-Tarry

Står et sted hvor alle har mulighed for at konfrontere mig

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Goldenown skrev:

Hej allesammen.

 

Den 21/12-2016 var en god dag for mig, jeg blev accepteret som staff på Stavox. Som man nok kan regne ud på titlen, så er det ved at være et år siden jeg blev ansat.

Til det skal der et brag af en fest til, så der for ville der være 2x kæmpe event på både Rockford og Evocity. Der vil være præmiere fra 5 millioner.

 

- Torsdag den 21/12-17 fra klokken 18:30 - 20:00 vil der være event på Rockford.

- Torsdag den 21/12-17 fra klokken 20:30 - 22:00 Vil der være event på Evocity.

 

Det kommer til at forgå på den måde, at der vil blive givet ud 2x1 million til vært event på vær server. men det giver jo kun 4 millioner, hvad så med den sidste.

Den vil blive givet ud i form af gemmeleg, hvor jeg gemmer mig et sted på mappet. Når man finder mig vil man modtage 500k.

Kan ikke være på begge servere på en gang. Så jeg vil stå på serverne i forskellige tidsrum.

 

- Rockford: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 14:00-15:45 vil jeg stå gemt.

- Evocity: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 16:00 - 17:45 vil jeg stå gemt.

 

Bliver jeg ikke fundet indenfor de tidsrum, vil ingen modtage de 500k.

 

Mange vil sikkert sprøge hvad eventet er, og svaret til det vil blive offenligtgjort på Onsdag.

 

Goddag til allesammen, og håber at se så mange af jer som muligt.

 

// Goldenown

 

 

 

 

Er det mugligt du kan skrive adverts på Evo og rockford når det sker

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Tarry skrev:

Ok, hvad skal man gøre når man har fundet dig? :?

 

Man Trykker på en knap og modtager pengene.

 

1 time siden, YeeterClicker/Russian knud skrev:

 

Er det mugligt du kan skrive adverts på Evo og rockford når det sker

Selvfølgelig 

 

14 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Tillykke med jubilæumet. :downs:

Takker :lick:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke Golden snask, med et år som staff. Glæder mig også til eventet.

 

10 timer siden, Goldenown skrev:

- Rockford: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 14:00-15:45 vil jeg stå gemt.

- Evocity: Torsdag den 21/12-17 fra klokken 16:00 - 17:45 vil jeg stå gemt.

Gør du det flere gange eller kun i lang tid?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.