Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Blasterion


Blasterion_^

Recommended Posts

Ingame navn: Blasterion 
SteamID:
STEAM_0:1:167691001 
IRL fornavn: 
jeg hedder Nicolai
Alder: 14 født den 26. september i 2003

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har haft nogen administrative jobs i et par spil. Jeg har forsøgt mange gange at søge moderator jobs på minecraft servere. Og jeg har vært mod og admin på mange minecraft servere. Jeg har vært mod på Minelife, og mindre servere på Minelife og har vært staff på Superawesome og på mindre servere på Superawesome. For lidt under 1 måned siden blev jeg teknikker på en minecraft server fordi jeg havde lavet så meget der inde, men spillede kun der inde fordi min ven og hans søster de lige sad og spillede minecraft og jeg ikke ville føle mig udenfor, så gik jeg bare ind på serveren. Jeg har også haft min egen server på Superawesome og den blev ret populær, men det tog også lige 2 måneder før den blev populær. Jeg har også vært admin på en CS GO servere, det var jeg i 3 måneder. Jeg holdte også en 3 måneders pause fra garry, s mod i den periode jeg var staff på den der CS GO server. Men har vært admin på flest minecraft servere end CS GO og Garry, s mod servere. Har også vært staff/admin på 2-3 garry, s mod servere. Men gad ikke spille på den første af serverne og de 2 andre lukkede ned igen efter en periode

 

 

Jeg mistede helt interessen til at spille minecraft for 2 år siden. Og så spurgte en af mine venner om at jeg ville købe garry, s mod, og jeg tænkte hvorfor ikke, så købte jeg det bare så jeg havde noget at spille sammen med ham. Jeg vidste ikke at jeg ville blive så besat af det. Jeg spiller garry, s mod næsten hverdag. Jeg elsker at være indsatsleder, elsker kun at være indsatsleder når folk har brug for hjælp til noget, eller der er nogen der har en klage over en betjent. Elsker bare at hjælpe spillerne på serveren og det vil jeg gerne være en større del af.

 

 

(Vil aldrig give mine gang medlemmer en mindre straf end jeg ville give en anden spiller. De andre spillere har lige så stor betydning for mig som mit gang. Vil selvfølgelige banne eller jaile mine gang medlemmer hvis de laver FAILRP/vil gøre det hele fair over for alle)

 

 

 (Har 577 timer og ca. 565 af timerne er på jeres server)

 

 

(Vil selv mene at jeg kan 100% af jeres regler på serveren har læst jeres regler ca. 6 gange)

 

 

(Jeg har ikke så tit jail)

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Fordi jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere er fordi.

 

 

 

*kender reglerne.

 

*snakker pænt.

 

*er altid glad.

 

*jeg høre altid begge parter i cases.

 

*jeg vil altid tage cases før RP.

 

*kan sagtens bruge langtid på cases.

 

*er lærenem.

 

*er moden.

 

*er sjældent sur

 

*vil altid holde en god tone i case  

 

*hjælper alt og alle der har brug for hjælp.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kender godt ULX og jeg kan nogen lunde finde ud af, at bruge det som jeg har sagt er jeg ret lærenem, men kan godt finde ud af nogen af de vigtige ULX commands man skal bruge som staff. Som et fx freeze, ban, jail, tp, spectate, bring, return, hp, armor, jailtp.      

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Vil altid gøre brug af min mic hvis det er muligt, men er også ret god til at formulere mig skriftligt. Formuler mig godt skriftligt og mundtligt, men som jeg sagde vil jeg gøre mest brug af min mic ingame

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan altid være på efter kl.3. fordi det er der jeg kommer hjem fra skole

 

(Mandag 16:30 - 20:30)

 

(Tirsdag 15:30 - 19:30)

 

(Onsdag 16:30 - 20:00)

 

(Torsdag 15:30 - 20:30)

 

(Fredag 16:30 - 01:00)

 

(Lørdag 12:45 - 02:00)

 

(Søndag 13:45 - 22:00)

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Går jo i skole så er nød til at tage hensyn til mine lektier og er også nød til at tage hensyn til min træning i motionscenter. :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Sygt flink fyr

Aldrig sur

Dette jeg siger mener jeg. Det er ikke fordi han er med i mit gang.

Jeg var ret ny på serveren da jeg mødte ham i starten også spurgte jeg om jeg måtte komme i gang med ham også sagde han ja og har bare været super flink og god til at hjælpe med de ting man ikke selv kan finde ud af.

 

Hilsen din gode ven Jaxu TBA

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mr. Chompi skrev:

+rep

Sygt flink fyr

Aldrig sur

Dette jeg siger mener jeg. Det er ikke fordi han er med i mit gang.

Jeg var ret ny på serveren da jeg mødte ham i starten også spurgte jeg om jeg måtte komme i gang med ham også sagde han ja og har bare været super flink og god til at hjælpe med de ting man ikke selv kan finde ud af.

 

Hilsen din gode ven Jaxu TBA

Jaxu tak min ven elsker du er med i mit gang ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.