Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ULTRA SPINNER - Staff-Ansøgning


Aqmed Miller

Recommended Posts

Ingame navn:  ULTRA SPINNER


SteamID:  STEAM_0:0:194513547


IRL fornavn: Mads

 

Alder:  13 bliver 14 til april

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja? jeg har været staff på mange forskellige Minecraft servere dog ikke i andre spil.... jeg har været Admin på fx. RolaxPvP der var der omkring de 3-7 spillere men serveren er vokset en del siden sidst jeg så til den har også været Mod, hjælper på en masse andre Minecraft servere så jeg kender okay til det administrative arbejde og situationer der kan opstå.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere da jeg ved hvordan man håndtere end case, jeg vil selv sige jeg er meget hjælpsom stort set er jeg altid glad, Skulle det ske at jeg er den eneste staff online fx tidligt om morgen i en weekend står jeg nogle gange op kl. 6 så vil tage alle de cases jeg nu kan nå at tage har spillet omkring de 800 timer på Stavox ved godt det ikke er meget forhold til så mange andre men jeg synes det er lang tid kender de mest basic ULX commands vil altid tage mig af cases før jeg RP'er vil altid give en fair straf om det er gang-member eller en ven, vil altid lytte til alle parter i en case, da jeg synes det er den bedste måde at være fair på i cases - Vil gøre mit arbejde så godt jeg nu kan og sørge for at folk kan RP godt videre efter en case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kender de basale ULX commands fx !goto !bring !armor !returnweps !jail !jailtp !unjail !xban !ban !kick !mute og lidt mere 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger altid min mikrofon da jeg synes det giver en bedre RP oplevelse at kunne snakke med folk og man kan også nemmere høre på folk om de lyver frem for hvis de havde skrevet så kunne han hvis han nu løg bare skrive alt muligt pis det er måske bare svære når man snakker - Jeg vil også selv mene at jeg er god til at formulere mig skriftligt såvel som mundtligt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har mulighed for at være på ALLE dage fra 5-8 timer om dagen og op til 17 timer på en weekend har fri fra skole kl 14:00 Tirsdag og fredag og 15:00 de andre dage i weekenden kan jeg nok være på fra 6 om morgen til ca. 00-02

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Synes ikke rigtig der er andet der er nødvendigt at fortælle har i spørgsmål er i velkommen til at skrive dem i kommentaren så svare jeg så hurtig jeg nu kan

 

 

 

Tak fordi at i gad at bruge jeres tid på at læse min ansøgning.

Det sætter jeg stor pris på //ULTRA

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

 

Du har været en del aktiv på Evocity, kunne måske godt have ønsket at et kommende Staff-medlem ville være aktiv på både Evocity og Rockford.

 

Vi har haft vores kontroverser, men det har været RP situationer. Tror sagtens du kan opføre dig professionelt i staff situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Matthew skrev:

+ Rep

 

Du har været en del aktiv på Evocity, kunne måske godt have ønsket at et kommende Staff-medlem ville være aktiv på både Evocity og Rockford.

 

Vi har haft vores kontroverser, men det har været RP situationer. Tror sagtens du kan opføre dig professionelt i staff situationer.

Det med at spille på Evo & Rock har jeg tænkt lidt på jeg er begyndt stille og rolig at spille lidt mere inde på rockford

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral REP

- Flink fyr, hjælper gerne.

- Bryder ofte regler.

- Overreagere ofte.

 

Du er ikke egnet til staff i følge min mening. Du skal arbejde med at blive bedre til ikke at tale ned til folk, samt ikke at bryde så mange regler som du gør. Som OpK siger har du brudt mange regler. Faktisk 8 regler hele december. En staff skal maximum bryde 1-2 regler om måneden. Jeg vil anbefale dig at vente lidt med at lave en ansøgning igen, hvis ikke du bliver accepteret. Men du er en flink fast spiller!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.