Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning Amdi


Turbo_Isaac

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Amdi
SteamID: STEAM_0:1:230168683
IRL fornavn: Isaac gade
Alder: 12 år men er maget moden af min alder

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg vært på mange mincraft server og 1 g-mod server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg er beder en de andre og jeg ved hvordan man skal være sød eller sur kan finde ud af maget og jeg er bedre end andre fordi jeg er anderledes end de andre derfor jeg kan også alle reglerne 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja det kender jeg godt det er logs thor jeg så ja

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:jeg skrive maget og jeg bruger min mic maget til at snakke med så ja

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg kan være på alle dage minimum 5 timer hverdag og lidt mere jeg kan også være på i weekender 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:jeg er ordblind og jeg har angst

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

du har fået nok dårlig kritik, men altså her er 5 gode tips til hvordan du får en bedre chance som staff.

 

  • Lav din ansøgning længere, bedre og mere fortællende omkring dig som person.
  • Virker til at være Umoden, på de andre kommentarer, ret op.
  • (Noget du intet kan gøre ved men altså) Måske lige vent til de 13 år. Så virker du mere respektabel
  • Bare bliv ved, læs reglerne igen, eller hør Kaspers talk over. Du skriver du er ordblind, men det er også helt iorden
  • Aldrig set dig online, måske server skift, idk. Husk at være online før og efter man ansøger ;) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.