Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning ~ Dalle


D A L L E

Recommended Posts

Ingame navn:  Dalle
SteamID: STEAM_0:0:151918921
IRL fornavn: Daniel
Alder: 13 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været staff på en masse DarkRP servere som jeg syntes gik rigtig godt for mig. 

Jeg har været Admin på en engelsk SW RP server ved navn Etiquette Gaming, som skiftede om til Military RP, Den havde omkring 6-10 players om dagen, Det gik også rigtig godt for mig der inde. 

Jeg har en smule styr på det der med at være staff på en server, men er nok blevet lidt rustent.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig fordi jeg spiller fast inde på begge Stavox servere, Jeg bruger alt min fritid på at spille computer og har rimelig godt kendskab til GMOD med snart 2000 timer, jeg kan holde hovedet koldt under pressede situationer og holder altid en god tone. Alle spillere kan bryde en regl eller 2 af og til og det kan selvfølgelig ikke sige mig fri for, Jeg arbejder på ikke at bryde nogle regler og det går rigtig godt for mig. Jeg er måske en smule ung i forhold til andre søgere men håber folk acceptere det. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt længere oppe har jeg kendskab til ULX men er nok blevet lidt rustent, Men kan nemt lære dem igen + De custom commands i har på serveren

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig med mikrofon og skriftligt, men der vil komme nogle tidspunkter hvor jeg ikke får mig formuleret ordenligt men vil så formulere mig bedre ud fra det til næste gang

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: Fra jeg kommer hjem fra skole til ca 22:00

Tirsdag: Fra jeg kommer hjem fra skole til ca 22:00

Onsdag: Fra jeg kommer hjem fra skole til ca 22:00

Torsdag: Fra jeg kommer hjem fra skole til ca 22:00

Fredag: Fra jeg kommer hjem fra skole til ca 22:00

 

Hver anden fredag: 

Skal til cross hver anden uge fredag, men der er ingen præcis tid at jeg kommer hjem der

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, men stil endelig spørgsmål hvis i er i tvivl om noget:smug(y)

 

 

-Dalle

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har valgt at skrive svaret og så spørgsmålet derefter ved nogle af spørgsmålene.

 

F.eks: 

Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig med mikrofon og skriftligt, men der vil komme nogle tidspunkter hvor jeg ikke får mig formuleret ordenligt men vil så formulere mig bedre ud fra det til næste gang

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Dalle skrev:

Som sagt længere oppe har jeg kendskab til ULX men er nok blevet lidt rustent, Men kan nemt lære dem igen + De custom commands i har på serveren

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

At du laver et mellemrum mellem den fede skrift og den Normale 

;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral REP

  • Du har en tendes til at tage lidt useriøst, når det rent faktisk skal tages seriøst.
  • Du virker en lille smule umoden, men det er ikke slemt.
  • Gør lidt mere ud af din ansøgning.
  • Du er aktiv på serveren.
  • Du er rimelig flink.

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, OpK skrev:

Neutral REP

  • Du har en tendes til at tage lidt useriøst, når det rent faktisk skal tages seriøst.
  • Du virker en lille smule umoden, men det er ikke slemt.
  • Gør lidt mere ud af din ansøgning.
  • Du er aktiv på serveren.
  • Du er rimelig flink.

// OpK

 

6 timer siden, Maxx0758 skrev:

Neutralt rep.

- Ansøgningen kunne være længere.

- Du virker til at være rimelig aktiv. 

- Kan ikke huske nogle problemer med dig.

 

Held og lykke.

-Maxx0758

Tusind tak begge 2!

 

Er bare ikke så god til at fylde på. Men øver mig selvfølgelig hele tiden/bliver bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Grønkjær:|t skrev:

+rep 

Tusind Tak for det grønklær.

7 timer siden, Grønkjær:|t skrev:

-Snakker nogen gange grimt.

Vil prøve stoppe mig selv i det nu, du må meget undskyld hvis jeg har talt grimt overfor dig.

8 timer siden, Guzern skrev:

-kan være umoden til tider.

Skal jeg nok prøve at rette op på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.