Hop til indhold
Stavox

Tøjmærke


KennyBou

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Oprettet
  • Seneste svar
8 timer siden, Claggy skrev:

I hvert fald ikke Versace - det er det grimmeste lort til den dyreste pris. Jeg er mest til noget chill og street men ikke noget specifikt tøjmærke, jeg som sådan går efter.

 

Kan godt forstå det bare et lorte mærke, men synes selv at man kan gå i de bukser der sidder løst på dig.

 

1 time siden, Asznee Shaq skrev:

Jeg kan godt lide Supreme, men den her F/W 17 hold da kæft, der har været meget lort. :saddowns:

 

Jep har du noget suprême?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, S-M-O-K skrev:

 

Kan godt forstå det bare et lorte mærke, men synes selv at man kan gå i de bukser der sidder løst på dig.

 

 

Jep har du noget suprême?

Har en Plant Tee, Jeg prøvede at få den Supreme x Tnf trøje i torsdags, men supreme crashede... Har prøvet Chopsticks, men den sagde at min navn ikke kunne godkendes. Prøvede også Nas Trøjen, men jeg var for langsom. Har prøvet mange ting den her season.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Asznee Shaq skrev:

Nej. Gad ikke prøve, fordi jeg troede at den ville blive udsolgt på 5-6 sekunder... MEN SÅ så jeg at den sorte (Den jeg ville have) Blev udsolgt på 46 Sekunder. Jeg har gået hele dagen og været ked af det...:saddowns:

Det var fordi siden buggede, NÆSTEN ingen kunne komme igennem.

Fik checkout på 7 sek

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.