Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Meant2Bfamous


Meant2Bfamous

Recommended Posts

Steam ID: STEAM_0:1:214560004

Grund: Jeg er bannet for abuse a physicgun og at jeg leaver når adminenen tager fat i mig. Jeg gik ved mit hus og byggede og tror ikke jeg har abused med noget. Da min ven skulle gå, gik vi ud på samme tid, og der kunne jeg ikke se, eller mærke, at nogen havde fat i mig.

Men hvis jeg abusede med den var det ikke med vilje. Og anede altså ikke at nogen tog fat i mig :D

Så det er jeg ked af og jeg skal self nok passe lidt mere på ;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:214560004

Grund: Physicgun abuse, leaver når jeg tager fat i ham

Navn: Meant2Bfamous

AdminID: STEAM_0:0:173595393 - TacoCat [junioradmin] - Profil

Unban: 28-11-17 17:56

Banned: 25-11-17 17:56


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo jeg er betjent, men jeg kan ikke huske jeg har flytted rund med props. Det må du meget undskylde hvis jeg har gjort. Det ved jeg godt man ikke må :D Ved ikke om den kan ha været stuck så jeg flyttede den. Kan ihvertfald ike huske jeg har gjort det :D

Det sker ihvertfald ikke igen hvis jeg har. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Meant2Bfamous skrev:

Jo jeg er betjent, men jeg kan ikke huske jeg har flytted rund med props. Det må du meget undskylde hvis jeg har gjort. Det ved jeg godt man ikke må :D Ved ikke om den kan ha været stuck så jeg flyttede den. Kan ihvertfald ike huske jeg har gjort det :D

Det sker ihvertfald ikke igen hvis jeg har. 

Du har rykket på din bil, og den var ikke stuck. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så kan jeg altså ikke huske det. Ved det virkelig ikke. Men det er jeg meget ked af hvis jeg har gjort xD Det sker ihvertfald ikke igen :D

7 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Du har rykket på din bil, og den var ikke stuck. 

Så kan jeg ihvertfald ikke huske det. Men det er jeg meget ked af. Det sker ihvertfald ikke igen :D

Men du har nok ret. Det du så var nok rigtigt. Kan bare ikke huske det. Men gør det ikke igen hvis jeg gjorde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, TacoCat :D skrev:

Du stod da ikke ved noget hus? Du stod i vejkanten uden for tunellen til byen. Jeg holder lidt længere henne, og ser dig bare gå rundt og tage fat i din bil. Et par sekunder efter jeg har taget dig op i luften med physicgun leaver du. 

Men får jeg så et unban eller :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.