Hop til indhold
Stavox

Hvad køber i til Black friday? ^^


JackS

Recommended Posts

2 timer siden, OpK skrev:

Spøg til side, dette er hvad jeg nok køber

b98d847d-d12e-d3b8-3724-019f69bf40de.jpg

Don´t. Mikrofonstativet er virkelig lort. Sure, det har et fedt design, men den har ikke ordenlige gummi "fødder" til at aflede eventuelle keyboardlyde. Det er en kondensor så den kommer til at opfange det uanset hvad, men det får en meget basset lyd, som hvis du bankede i bordet. Køb hellere en mic-stand med, hvis jeg ikke kan overbevise dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, SimoN skrev:

Skal have noget acne ithink

 

Hvilket af det?

 

1 time siden, <3 JackS <3 #Lolleren skrev:

@Metro Har aldrig set det mærke før.. Hvor kommer det fra? Er det et dyrt mærke? :O

Hvis du mener mig, så er det en rapper ved navn Amir Obe, som har udgivet noget tøj.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/11/2017 den 11:58 AM , Rep Hunter Vito skrev:

Sonos laver nogle helt vildt dejlige højtalere. Har selv sådan en i hvid :-) 
Rigtig god.

 

Min far har en og jeg er kæmpe fan. Den spiller faktisk utrolig godt når man tager størrelsen i betragtning. Og så skal man ikke bruge kabler.

 

sJSDJd7.jpg

Den kom i lørdags. Kæft den spiller godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Metro skrev:

 

Min far har en og jeg er kæmpe fan. Den spiller faktisk utrolig godt når man tager størrelsen i betragtning. Og så skal man ikke bruge kabler.

 

Enig, og det bedste er, at hvis du har flere af dem, kan du sync. dem så de alle spiller sammen. 

Min far har en soundbar også, og de to synced giver rigtig fed lyd. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.