Hop til indhold
Stavox

[Afslået] fnuggi´s staff ansøgning


fnugster

Recommended Posts

fnuggi staff ansøgning 

  

Ingame navn: fnuggi den frække


SteamID: STEAM_0:1:186026768


IRL fornavn: René


Alder: 13 år 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

 

Jeg har ikke den store erfaring med staff job inden for Garrys mod jeg har en lille smulle erfaring da jeg var admin inde på en lille minecraft server ved godt jeg ikke kan bruge det til. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 

Grunden til jeg skal være en del af staff teamet er at jeg kan holde mig i ro jeg kan være alvorlig og sjov jeg vil sætte case før RP jeg bryder så få regler som muligt jeg elsker at hjælpe andre jeg elsker denne server jeg bruger så meget tid som muligt på stavox  jeg er moden nok til ansvaret jeg vil gøre alt for at blive staff det er min store drøm jeg kender stort set alle alle reglerne og bryder dem stort set aldrig jeg lyver aldrig er altid ærlig omkring tingene vil spille så tit som muligt snakker godt med de andre staffs (syntes jeg selv) en fordel hvis jeg bliver staff er at jeg tit på tidligt om morgenen der er der tit folk som fail rp eller bare generalt bryder regler  fordi når jeg keder mig spiller jeg på stavox når jeg er ked af det og vil bare tænke på noget andet går jeg ind og får det bedere fordi når jeg spiller på stavox glemmer jeg bare det jeg er ked af og bliver glad så det ville være godt at kunne give noget tilbage til den server som jeg har brugt største del af tiden på igennem al min tid jeg har spillet gmod

 

 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 

Jeg har lidt kendskab til ulx commands her er nogle af de commands som jeg tror bruges på Stavox !goto (navn), !bring (navn), !jail  (navn) (tid), !ulx jail  (navn) 300 sekunder er ikke sikker på at alle commands er rigtige men det er dem jeg kender. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

 

Jeg mener selv jeg er god til at formulere mig skriftligt jeg mener også selv jeg er godt til at formulere mundtligt jeg bruger min mic hver gang jeg skal snakke skriver kun når jeg adverter og pm frem og tilbage. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

 mandag 15:50-22:00 tirsdag  15:50-22:00 torsdag  15:50-22:00  

Onsdag  15:50-22:00 fredag  15:50-22:00 fredag/lørdag 7/8- 23:00. 

Jeg skal nok meddele hvis jeg ikke kan komme på i en periode fx hvis jeg skal på ferie eller noget i den stil. 
 

Grunden til at jeg ikke kan blive oppe i så lang tid er at jeg har nogle cunt forældre der ikke forstår at det er vigtigt det jeg laver. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

 

 Jeg er meget moden af min alder min stemme er meget dyb så folk tror jeg er 16 år men jeg er kun 13 selvom mange ikke tror på det dog vil jeg også mene jeg er moden af min alder ellers er der ikke noget specielt at vide om mig i kan bare spørge ind til mig svarer så godt jeg kan. 

 

 

 

Tak fordi i ville læse min  ansøgning  

 

Held og lykke til de andre ansøgere 

 

MVH fnuggi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.