Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning- The Hunt


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Ingame navn: The Hunt


SteamID: STEAM_0:0:70543977

 

IRL fornavn:  Mads 

 Alder: Jeg er 13 år gammel (14 om ca. 1 måned)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har været staff på Mermaid, hvis nogle kender den, jeg har været admin på flere minecrafts servere, men det har sjovt nok ikke nået med gmod og gøre så det kan jeg nok ikke hjælpe. 

Jeg har kendskab til admin jobbet hvilket vil hjælpe mig en hel del i mit arbejde på Stavox, så det er jo gerne et +

Tidligere har jeg også været Senior-Admin på serveren Makaskoven, men den blev aldrig rigtig stor, med kun 20-25 spillere om dagen, der brugte vi !menu som jeg har set i og bruger her!

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Mit + ved at vælge mig til staff er at jeg som tidligere skrevet at jeg kender godt til !menu og godt til jeres ``Logs`` som jeg har set og hørt at i har

               -Jeg kan holde hovedet koldt under en presset situation.

-Jeg er flink som person syntes jeg selv

-Jeg vil altid gøre admin arbejde før RP

-Jeg er ret hurtig hvis der sker noget som mass rdm

-Jeg kan jeres regler og læser dem ofte

-Jeg har en god computer og derfor lagger jeg ikke

-Jeg kan multitaske og kan flere ting på en gang

-Jeg har mange timer på Stavox, hvilket også gør at jeg kender mange personer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg kan de overordnede ting som !kick !menu !ban !cb !mute osv.

Det med logs skal jeg kigge lidt på da jeg er lidt usikker på om i har en knap binded til den.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg er ok hurtigt på mit tastatur og jeg skriver pænt hurtigt syntes jeg selv, jeg bruger altid min microfon og hvis der noget med

den så ville jeg selvfølgelig ordne det. Jeg staver og skriver godt hvilket der nok også ville blive en fordel ved dette job som staff.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på fra klokken 14.00 hver dag og om mandagen skal jeg til badminton så der kommer jeg på om aftenen.

Om fredagen kan jeg være på indtil klokken 01.00 om natten og ca. det samme om lørdagen.

I ferierne kan jeg være på til klokken 01.00

Normalt går jeg i seng klokken 21.30-22.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end jeg altid bruge forum og at jeg ikke altid spiller på Evocity, men det ville jeg selvfølgelig lave om på med 

det samme!

 

-Håber i kunne lide min ansøgning, og skriv gerne kritik.

Vh. The Hunt (Hunt)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.