Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Sniff


zesty

Recommended Posts

Ingame navn: 

Sniff Nordic Leder

 

SteamID: 

STEAM_0:0:93257581

 

IRL fornavn:

Oskar

 

Alder:

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 Ja, jeg var engang medejer af et Garry's Mod community, og været Admin / Mod på et par mindre servere. Jeg arbejdede mest med at holde styr på spillere.

Det gik super godt lige indtil at jeg flyttede, hvilket tog det meste af min tid og energi. Nu er jeg dog klar igen og vil derfor jeg gerne hjælpe til inde på Stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg synes at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere på grund af at jeg er super god til at arbejde under pres og nyder at hjælpe og snakke med folk.

Jeg har spillet Garry's Mod i 900+ timer og den meste af den tid har været på jeres server, så jeg har fint styr på hvordan spillet virker. 
Jeg holder næsten altid en god tone, hvilket jeg synes er meget vigtigt hos en staff medlem.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Ja, jeg har brugt det en del, dog kender jeg ikke custom commands på jeres server. Men jeg er meget lærenem, så der burde ikke være et problem der.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Ja, jeg synes jeg formulerer mig meget tydeligt og bruger stortset kun min mic til at komunikere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg går i skole hvilket tager ca. 5 - 8 timer om dagen, ellers har jeg ikke andet der står i vejen for at kunne være online.
Så jeg kan være online ca. 5-6 dage om ugen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg er en optimistisk dreng på 14, som elsker at hjælpe og snakke med folk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.