Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mike Hansen - Staff Ansøgning.


*VIP* DK

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  Mit Ingame Navn er - Mike Hansen.


SteamID:  STEAM_0:0:143732198.


IRL fornavn:  David.


Alder: Jeg er 16 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaring med Spilcommunity da jeg har være Staff inde på flere servere. Og jeg har også haft 2 servere førhen, den ene i Gmod, og den anden i cs:go.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: synes ikke jeg er mere kvalificeret end andre søgere, men jeg synes jeg skal vælges fordi jeg gerne vil gøre mit job og har prøvet det før. jeg vil gøre alt hvad jeg kan gøre for at gøre serveren bedst muligt for andre. jeg skal også vælges fordi jeg kan alle de basic UXL koder som man skal bruge i mange Staff situationer. jeg vil ikke lave om på gang medlemmere/venner end nogle jeg ikke kender så godt. spillet skal være fair for alle parter. jeg brænder for det fordi jeg samtidig synes det er fedt og være Staff, fordi du kan gøre serveren bedre for mange spillere. også fordi jeg bruger meget af min tid på at spille Garry's Mod, og jeg spiller meget inde på Stavox, både Rockfort og Evocity da det er 2 fede maps. jeg synes jeg skal vælges fordi jeg har den erfaring jeg nu har. jeg kan holde hoved koldt i alle situationer selvom jeg bliver svinet til, det skal man kunne gøre som Staff/Admin da man bliver svinet rigtig meget til af andre spiller på serveren. jeg tager en case når den kommer vis der er mulighed for det ikke noget med at springe over. Jeg kender jo ret meget til det med at være Staff, da jeg som sagt har prøvet det før, og syntes det er sjovt og udfordreene. Jeg tager tid til de ting der nu skal gøres på serveren. Jeg tager de cases der kommer og håndtere dem så godt som jeg nu kan håndtere dem. Jeg syntes ikke selv det er fedt, når andre spillere svinder nogle til, da det kan ødelægge spillet for dem der  nu sidder bag skærmen og spiller. Jeg er tilfreds med de Staff's, der nu er inde på serveren, da jeg nu syntes de gør deres job rigtigt godt. Er glad for at hjælpe andre spillere, for at de kan få den bedst mulige oplevelse af at være på stavox'es servere, så den kan bygges endnu støre endnu. Elsker og spille der inde da jeg har spillet der i rimlig lang tid. Jeg har holdt en pause  i noget tid pga, skolen. men det er færdigt nu. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  som sagt jeg har rigtig meget kendskab til det med ULX da jeg har været admin på 3-Gmod servere og 1-csgo server. kan alle basic ULX koder som Fx. !gag !goto !jail !ban !xban !returnweapon !return !ungag !mute !unmute, og mange flere. jeg bruger med ULX koder da det er meget nødvendigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg synes selv jeg er god til at fomulere mig godt både skriftligt og sprogligt. jeg har fået 10 i både sprogligt og skriftligt. ved ikke om det er en fordel man kan også snakke Svensk, Engelsk, Tysk. jeg bruger hele tiden min mic (ingen mic spammening :tongue: ). jeg bruger den hver gang jeg snakker med en og vis en person spørg mig om noget svare jeg ham.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: 15:00 - 24:00

Tirsdag: 13:45 - 24:00

Onsdag: 13:45 - 22:00

Torsdag: 14:00 - 22:00

Fredag: 15:00 - Hele natten/dagen

Lørdag: 10:00 - Hele natten/dagen

Søndag: 10:00 - 24:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har 3 store brødre og en lille bror samt en lillesøster. jeg kan godt lide computer spil, mit favorit spil er Garry's Mod, da jeg også bruger op til mange timer om dagen/natten på at spille det. jeg har spillet Garry's Mod i over 3000 timer over flere acc's. jeg spiller meget på stavox, det er den server jeg spiller mest på da det er en hyggelig server med nogle gode mennesker samt gode Staff medlemmere. jeg går i 8 klasse. og vil gerne være programmør da det er noget jeg kan finde ud af. jeg synes det er sjovt og programmere, samt er det spænende og man for mange udfordringer. jeg er en meget glad person, positiv god til at lære ting. jeg er meget social. Tak for jeres tid. Mike Hansen. :D <3

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.