Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning The Nation


Lucas

Recommended Posts

 

Ingame navn: The Nation


SteamID: STEAM_0:0:99324621


IRL fornavn: Lucas bjerre


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været admin på en css server som der var en ok stor server men den gik ned efter et halv år fordi at der ikke var flere spiller 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg har spillet Garry’s mod i 551timer det er ikke så maget men jeg kan mere ind man skulle kun nå man kunne har spillet i 551 timer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg kan godt finde ud af at bruge ULX (Bring Return osv)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:ja jeg har lige købt en ny mic så hvis jeg bliv staff så er jeg klar 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  
Mandag har jeg fri KL 15.45 så er på 16.30 til KL 20.30 (men Spiser en halv time)

Tirsdag har jeg fri KL 16.15 så er på KL 16.45 til KL 20.30 (men Spiser en halv time)

Onsdag har jeg fri KL 15 så er på KL 15.30 til KL 20.30 (men Spiser en halv time)

Torsdag har jeg fri KL 15 så er på KL 15.30 til KL 20.30 (men Spiser en halv time)

Fredag har jeg fri KL 14 så er på KL 15 (skal lige hjem) til 20.30(men Spiser en halv time)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg tror at jeg har sagt alt hvad jeg kan

 

                                                               MVH Lucas 

 

    

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Lucas skrev:

@Stefan Holm jeg spillet inde på rockford lige for tiden så det er nok der for hvorfor er jeg ikke positiv ???

Hvad har det med, at du spillet inde på Rockford, at gøre med, at du ikke er så positiv?

 

Men ellers:

-Rep

-Meget kort ansøgning

-Lidt mere fylde ville ikke skade

-Har ikke set dig på før

 

Held og lykke!

 

-Minet

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, Lucas

hvis du skal bare have den mindste chance for at kunne blive 

accepteret skal du udfylde alle spørgsmålene ordenligt, istedet for at bare skrive "ja jeg har været admin på en css server"

hvis du ekstrem gerne vil være staff, skal du nok lave din ansøgning en anelse længere, derfor giver jeg

dig et

+- REP

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Minet skrev:

Glymse

Altså, Lucas

hvis du skal bare have den mindste chance for at kunne blive 

accepteret skal du udfylde alle spørgsmålene ordenligt, istedet for at bare skrive "ja jeg har været admin på en css server"

hvis du ekstrem gerne vil være staff, skal du nok lave din ansøgning en anelse længere, derfor giver jeg

dig et

+- REP

 

ok men jeg kan prøve 

 

 

@Glymse jeg ville bare skrive at jeg har være STAFF på en CSS server jeg kan ikke hvor maget mere man skal sige om det 

Hvad har det med, at du spillet inde på Rockford, at gøre med, at du ikke er så positiv?

 

Men ellers:

-Rep

-Meget kort ansøgning

-Lidt mere fylde ville ikke skade

-Har ikke set dig på før

 

Held og lykke!

 

-Minet

Redigeret 10 timer siden af Minet

TAK fordi at du siger din mening @Minet 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.