Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning ~ Guzern


Guzern

Recommended Posts

Ingame navn: Guzern.

 

SteamID: STEAM_0:1:83982133

 

IRL fornavn: Gustav.

 

Alder: 14.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

-Jeg har tidligere været staff på Stavox. Det er nu 5-6 måneder siden jeg var Staff, og vil derfor gerne have en chance til for at blive en del af staff teamet.

 

-Jeg har været ejer på en Minecraft server, hvorpå jeg spillede dagligt, og der var ingen problemer med at spillerne ikke kunne lide mig, Jeg havde den server i godt og vel 9 måneder, før jeg blev nød til at lukke serveren grundet jeg ikke havde tid til alt det administrative arbejde.

 

-Jeg har været Staff på en Unturned server. Jeg var næsten den eneste staff inde dagligt, men spillerne gik sjældent under 20 personer inde på serveren. Serveren blev dog dsv. Nød til at lukke ned grundet at ejeren ikke havde tiden til at komme ind og spille derinde, og samtidig ikke havde nok penge på kontoen til at få serveren til at kunne køre rundt rent økonomisk for ham.

 

-Jeg har været staff på endnu en Unturned server, hvor jeg var staff i alt den tid serveren var oppe. Jeg var en af de første spillere der var på serveren, og så både fra spiller, og Staffs side serveren gro mere og mere med spillere dagligt. Dog blev ejeren nød til at lukke serveren grundet familie problemer, og at han skulle bruge de penge han betalte for serveren på medicin og andre ting til familien.

 

-Jeg har været staff på en Minecraft server i en del tid, men sagde op da samtlige spillere, ejeren og næsten alle Staffs stoppede med at spille derinde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-Jeg har tidligere været staff på Stavox. Dette gør at jeg kender mange af spillernes forskellige scenarier allerede. Jeg kender alle de basic kommandoer, og jeg kender spillernes adfærd.

 

-Jeg er en rolig, venlig, sjov og munter person. Jeg er god til at holde hovedet koldt i pressede og upressede situationer. Jeg syntes også selv at jeg er god til at holde en god tone overfor spillerne i den daglige RP.

 

-Jeg er en aktiv, velkendt spiller. Jeg har næsten spillet herinde i et år, samtidig med at det er alt den tid jeg har spillet Garry's mod.

 

-Jeg kender kommandoerne fra Stavox, Staff systemet og mange af de forskellige binds. Jeg kan også finde ud af at håndtere cases, jeg ved hvordan jeg klarer folk hvis de bliver sure, og hvis de tager spillet for useriøst, og jeg bliver nød til at stoppe dem før de ødelægger andres RP. 

Her er et eksempel. Karl kører Sophie ned på fortorvet, hvorefter at Karl kalder staff på at han blev CDMet. Derefter ville jeg tage ud til scenen og kigge om han stod på vejen, eller om han var på fortovet som han påstod. Derefter ville jeg returnere hans ting,  og tage ud til Sophie. Jeg ville tage fat i hende, og spørge hvorfor hun kørte Karl ned. Hvis at Sophie benægter at dette er sket, vil jeg se om han lyver, spiller dum  eller ikke så det. Derefter ville jeg give ham 15 minutters carban og eller jail hvis han indrømmede han løj overfor mig i casen, og tilstod han CDMede ham.

 

Endnu et eksempel. Peter kalder staff på at Bob Betjent RDAede ham. Jeg ville lytte til hans argumenter for hvorfor det var RDA og kigge på hans scene. Hvis det ikke holder stik, så vil jeg spørge efter hvorfor han prøvede og lyve. Hvis nu at han faktisk blev RDAet, ville jeg TP til Bob Betjent, og spørge hvorfor at han arresterede Peter. Hvis han ikke havde en valid grund, eller prøvede at lyve overfor mig ville jeg give ham Job-ban i lidt tid.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

-Jeg har tidligere været en del af Staff-teamet på Stavox, og kender derfor de fleste kommandoer, Staff systemet, logs, binds osv. Derfor syntes jeg selv at jeg har god styr på ULX. Jeg har også flere gange været på private servers og kigge rundt i menuerne i ULX. Dog var det ikke det samme på Stavox da de har mange custom commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

-Jeg har nemt ved at skrive. Det er ikke den nemmeste måde at kommunikere med andre spillere eller staff's på en server. Derfor har jeg et bredt ordforråd. Jeg er dagligt på stavox's Teamspeak server, hvor jeg for det meste snakke med mit gang.

Dog kan jeg også finde på at joine hyggerummene og snakke med folk derinde hvis de ikke ønsker jeg går igen.

 

-Nogle gange kan jeg blive nød til at bruge chatten ingame, dette sker dog af meget få grunde-

- Min mic virker ikke. Tror de fleste har prøvet at den ikke virker, og bliver nød til at skrive isedet. 

 

- Jeg er til Lan party, og der er meget baggrunds larm og andre ville ikke kunne forstå hvad jeg sagde hvis jeg prøvede at snakke.

 

- Jeg er syg. Det er nok også sket for de fleste. Hvis man er syg kan man lyde ''speciel'' Hvilket kan betyde at nogle spillere ikke kan forstå hvad du siger.

Hvis nogle af disse ting sker for mig, vil jeg prøve at undgå at ødelægge andres Spil-oplevelse af at jeg går rundt og bliver nød til at skrive, så er nok ikke på serveren imens én af disse 3 sager er igangværende.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

-Jeg kan komme på alle ugens dage. Jeg kan dog som alle andre blive nød til at tage på ferie, spille andre spil og nyde stunder med vennerne, men vil altid prøve at blive online hvis at jeg bliver nød til det, derved er jeg for det meste også villig til at stoppe et andet spil for at komme på Stavox og tage cases.

 

-Mandag kan jeg være på fra klokken 13:10 til 22:00.

 

-Tirsdag kan jeg være på fra klokken 15:00 til 22:00

 

-Onsdag kan jeg være på fra klokken 15:00 til 22:00

 

-Torsdag kan jeg være på fra klokken 15:00 til 22:00

 

-Fredag kan jeg være på fra klokken 13:10 til 01:00

 

-Lørdag kan jeg være på fra når jeg står op om morgenen til klokken 01:00

 

-Søndag kan jeg være på fra når jeg står op om morgenen til klokken 22:00

 

-Weekenden's schedule kan godt skifte da jeg skal være social med familien, til fødselsdage, barnedåb osv. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- Jeg startede på Stavox i Januar 2017. Jeg havde ikke ejet Garry's mod en dag før at jeg spillede på Stavox. Jeg vidste ingenting om spillet dengang, og derfor har jeg lært at gøre tingene som man gør det på Stavox. Jeg fortryder ikke at købe Garry's mod da jeg har mødt rigtig mange dejlige spillere, og Staffs fra Stavox's community.

 

-Jeg har for nyligt, fået konstateret en lille smule Angst men det er som regel ikke et problem, når jeg spiller på Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

- REP
Du har godt nok gravet din egen grav med alt det lort på forum
Virker til at være umoden på en del punkter
Virker en del flabet og barnlig

Med det sagt synes jeg, at du skal finde den gode side af dig frem igen... Og bevise at du ikke er sådan en hat som du har opført dig som her på det sidste, fordi du det har du gjort før
Tænker du skal vente til næste gang og bevise, at du kan lave om på dig selv i en positiv retning :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nogen gange når jeg har stødt på dig ingame, er 

du flink nok, men den opførsel du har haft på forummet,

gør bare at vi ser dig som en negativ person, derfor giver

jeg dig et neutral REP 

 

Her er Feks et billed hvor du er negativ

 

guzern negativ.png

 

Jeg ville helt klart anbefale at vente til næste gang, og får ændret på din negative opførsel.

Men held og lykke alligevel :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.