Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Menno


Bruger ik mere

Recommended Posts

Ingame navn: Menno

SteamID: STEAM_0:0:115992345

IRL fornavn: Marcus

Alder:  12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har en gang eget min egen minecraft server. Og er selvlært med alle commands og plugins og sådan nogle ting.  Har også været Staff på en server som hed CacaoPvp, og kendte alt til de forskellig commands. Det værste jeg har prøvet var at der var en der prøvede at ødelægge serveren men nåede kun lige at banne ham. Så kender godt det med at skulle være hurtig på tasterne hvis der er en der prøver at ødelægge serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal helt klart vælge mig fordi jeg har spillet på serveren i meget lang tid(1347 timer i det jeg skriver den her ansøgning), og er godt indforstået i reglerne. Og er god til at holde hovedet koldt under pres og stadig snakke pænt til de andre spillere. Kender som sagt også lidt til det med at være staff, har været staff på mange minecraft servere. Har også haft min egen minecraft server engang da jeg var lidt mindre, men dog der var ik ret mange spillere som spillede på den.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja er lidt erfaring. Men ved ik det helt store om det. Men syntes selv jeg er ret lærenem og tror jeg hurtigt kan få styr på det. Kender dog basic commandsene som fx.Jail,kick,cb,ban osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja er ret god til at formulere mig skriftligt. Skriver tit med andre folk i alle aldre og har aldrig oplevet at de har misforstået mig. Ja bruger min mic hele tiden(Blue yeti). Har aldrig haft problemer med at folk ik har kunne forstå hvad jeg har sagt. Så tror ik der vil komme nogle problemer ud af det

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for at være på hele tiden. Ud over når jeg er i skole, men alt det der kender i jo nok selv til. Dog har jeg det der kaldes en voksen ven. En voksenven er en voksen mand som du skal over til og laver ting med som fx  at bygge ting eller programmere ting og sådan nogle ting. Har dette fordi at jeg ikke ser min far mere. Men det er kun et par timer hver fjortende dag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det tror jeg ikke men i må endelig gerne spørge om tingene, Hvis i har spørgsmål.

 

Tak for at du har læst min ansøgning

Hav en fortsat goddag

//Menno

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Guzern skrev:

Manno. Nu er det lidt tid siden jeg sidst har snakket med dig, men du holder dig op af folk. Fra dine venner, til Kurtt, og nu Taco. Du er stadig ret umoden efter min mening, derfor giver jeg dig et -Rep.

Tak for din mening :D

16 timer siden, Bims skrev:

+Rep

 

  • Flink
  • Moden (Efter hvad jeg har oplevet med dig)
  • Måske lidt ung? IDK Fashion var også 12 som staff  @MrFunBS
  • Jeg kan godt lide dig som person + du er meget venlig'

Hilsen Bims 

 

 

Tusind tak bims :D

På 7/11/2017 den 6:17 AM , 0mar skrev:

Neutralt rep

 

+ Du er virkelig sød, og det virker som om du kan dit shit

 

- Men din ansøgning er ikke så lang, og så virker du også lidt ung

Ved godt jeg er lidt ung. Men ellers tak for de søde ord

På 6/11/2017 den 9:21 PM , Toby Pedersen skrev:

Rigtig god ansøgning

Flink, Venlig, Moden person af sin alder

Kan regelsættet

Kan sit RP

Kan holde hovedet koldt når det kommer til sagen

+REP

Tak for de søde ord toby :D

På 6/11/2017 den 9:17 PM , Claggy skrev:

Neutralt REP

  • Nu har jeg jo spillet en del med dig, og du lyder som en gut der har styr på sine regler, og du lyder moden.
  • Så gerne noget mere kød på din ansøgning. Den er meget kort.

Held og lykke!

Ved sgu godt den er lidt kort... Men ellers mange tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.