Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lotto


Sunix

Recommended Posts

Goddag alle dejlige mennesker!

 

Jeg tænkte på hvis det var sådan at de der lotterys kunne komme op på lidt mere end 5k max som fx. 15k eller så noget. Bare så vær gang der er lottery folk ikke bare joiner fordi de tænker "Ej men 5k er ingenting, så jeg joiner bare lige.". Så man faktisk tænker lidt over det inden man joiner. Bare et forslag :D

 

-Itzzzzzzz Sunix

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

15k × 70 = 1050000

over 1 mil bare for at vinde i lotteri. Det synes jeg er ret mange penge, og det vil kunne ødelægge serverens økonomi ret hurtigt.

Det vil sguda ikke være sådan at alle vil joine et lottery på 15K, der nogen der ingengang har så mange penge. Det kunne også være 10K fx.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

15k × 70 = 1050000

over 1 mil bare for at vinde i lotteri. Det synes jeg er ret mange penge, og det vil kunne ødelægge serverens økonomi ret hurtigt.

Lige nu hvor den ligger på 5k er den ca i gennemsnit på omkring de 110k per lottery så altså ca 22 personer...

Når den kommer op på 15k ville der være færre personer, som ville joine lottery, så det ville jo ikke komme så højt op.

Det ville jo heller ikke ødelægge serverens økonomi? Der kommer jo ikke flere penge i omløb... Nogle bliver fattigere og andre er heldige og få lidt flere penge, der sker ikke nogen ændring i økonomien på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Suniks skrev:

Goddag alle dejlige mennesker!

 

Jeg tænkte på hvis det var sådan at de der lotterys kunne komme op på lidt mere end 5k max som fx. 15k eller så noget. Bare så vær gang der er lottery folk ikke bare joiner fordi de tænker "Ej men 5k er ingenting, så jeg joiner bare lige.". Så man faktisk tænker lidt over det inden man joiner. Bare et forslag :D

 

-Itzzzzzzz Sunix

Både "neutral rep" da 15k eller 10k er lidt mange penge.
Man kan sige 15k er meget at miste, men sammentid vinder vinderen også en del penge.
Hvis man siger der er 22 der joiner et 15k lottery vinder han 330.000 kr. og det er mange penge.
Det er mange penge der bliver brugt i det hele, men stadig vinderen...

Så jeg forholder mig neutral.

-Anonymous DK

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Taroux skrev:

Lige nu hvor den ligger på 5k er den ca i gennemsnit på omkring de 110k per lottery så altså ca 22 personer...

Når den kommer op på 15k ville der være færre personer, som ville joine lottery, så det ville jo ikke komme så højt op.

Det ville jo heller ikke ødelægge serverens økonomi? Der kommer jo ikke flere penge i omløb... Nogle bliver fattigere og andre er heldige og få lidt flere penge, der sker ikke nogen ændring i økonomien på serveren

Jeg er godt klar over at det ikke er alle der joiner lotteri, men det var nu bare pointen i det. 

Problemet med økonomien er, at f.eks nye spillere tænker ikke særlig meget over hvor mange penge de har, 15K er utrolig mange penge for nye spillere, da de såment kun starter med 10k. Hvis de så starter ud med at bruge alle deres penge på lottery, hvad skal de så? Mange vil tænke at de ikke gider at spille på serveren, på grund af de jo ikke kan gøre noget, der er jo også en grund til at Gambling E2'er er blevet ulovlige, netop for at ungå dette. Man skal jo hele tiden sørge for, at pengene ikke kun ligger på 1 person, men delt blandt alle. Så er jeg godt klar over, at det ikke er alle der har lige mange penge, men så snart man har pengene, kan man jo ikke bare tage dem fra personen igen.

 

Man kunne godt sætte den op til 10K, men heller ikke meget mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg er godt klar over at det ikke er alle der joiner lotteri, men det var nu bare pointen i det. 

Problemet med økonomien er, at f.eks nye spillere tænker ikke særlig meget over hvor mange penge de har, 15K er utrolig mange penge for nye spillere, da de såment kun starter med 10k. Hvis de så starter ud med at bruge alle deres penge på lottery, hvad skal de så? Mange vil tænke at de ikke gider at spille på serveren, på grund af de jo ikke kan gøre noget, der er jo også en grund til at Gambling E2'er er blevet ulovlige, netop for at ungå dette. Man skal jo hele tiden sørge for, at pengene ikke kun ligger på 1 person, men delt blandt alle. Så er jeg godt klar over, at det ikke er alle der har lige mange penge, men så snart man har pengene, kan man jo ikke bare tage dem fra personen igen.

 

Man kunne godt sætte den op til 10K, men heller ikke meget mere.

Jeg var inde på en server igår hvor der var lottery på 50K, der var kun 6 der joinede og der var 98 spillere på serveren. Så jeg tænker at det skulle være 15-20k. Det bare hva jeg tænkte

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.