Hop til indhold
Stavox

[Solved] pakke firmaer


Vanja Klaus

Recommended Posts

Jeg har spillet som Pakkeomdeler lidt og lagt mærke til at folk kæmper om pakkerne så at de kan tjene penge. Mit forslag er at pengene bliver delt imellem hele firmaet lige, man kunne også lave det så at ejeren af firmaet bestemmer hvor mange procent de forskellige mennesker får. Jeg synes at dette burde være sådan fordi at det er virkelig nedern når folk de står og taler grimt og biver sure over at de ikke kan få pakkerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Vanja Klaus skrev:

Jeg har spillet som Pakkeomdeler lidt og lagt mærke til at folk kæmper om pakkerne så at de kan tjene penge. Mit forslag er at pengene bliver delt imellem hele firmaet lige, man kunne også lave det så at ejeren af firmaet bestemmer hvor mange procent de forskellige mennesker får. Jeg synes at dette burde være sådan fordi at det er virkelig nedern når folk de står og taler grimt og biver sure over at de ikke kan få pakkerne.

læs lige de andre forslag først

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Anonymous WTF skrev:

Det er da en dum ide?
Det skal da være den der har gjort arbejdet der får en belønding for det.
Lige som på en resturant hvis du får drikke penge, så skal du da ikke give dem til din chef, du beholder dem jo selv

Eller at pengene bliver smidt ind på firmaets konto, og derefter bliver delt ligeligt ud til alle medarbejdere.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Anonymous WTF skrev:

Lige som på en resturant hvis du får drikke penge, så skal du da ikke give dem til din chef, du beholder dem jo selv

 

Man har som regel en ordning, på mit arbejde får køkkenet 50%, som skal deles mellem de 2 kokke, hvoraf resten an tjenerne dele, men det er som regel chefen som bestemmer :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 6/11/2017 den 10:37 AM , Anonymous WTF skrev:

Det er da en dum ide?
Det skal da være den der har gjort arbejdet der får en belønding for det.
Lige som på en resturant hvis du får drikke penge, så skal du da ikke give dem til din chef, du beholder dem jo selv

Men når du kommer med en pakke er det ikke drikkepenge du får. Du får de penge det har kostet for fragt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.