Hop til indhold
Stavox

[Solved] Opdatering omkring shitposting


Emoyly

Afstemning  

42 stemmer

  1. 1. Hvad er din mening om denne ændring?

    • Det bare super
    • Fuck nej gå væk


Recommended Posts

Hej bloggen.

 

Som næsten alle nok har opdaget, har der været en del drama omkring vores "Shitposting" subforum.

Dette startede, da jeg valgte at slette et par posts, som jeg følte var upassende til et forum, hvor meget unge børn kigger på... (Nævnligt Metros "børnesang", og en video hvor en person hang sig selv.)

Dette skabte så lidt drama, da folk ikke var helt enige i min beslutning...

Det viste sig, at hvad jeg mente at shitposting subforummet skulle være, ikke var en ting alle var enige med.

Min intention var originalt at hive alt det lort, som folk postede under Off-topic (Disstracks, idiotiske memes osv.), skulle ryge ind i shitposting.

Jeg havde overset at jeg nok ikke havde fået min intention tydelig nok.

Grundet dette, havde jeg ikke fået lavet nogle regler for shitposting, da jeg tænkte at de fleste nok godt forstod hvad min intention var. Der tog jeg så ret meget fejl. 

Jeg troede virkeligt at det var tydeligt nok, hvad det skulle bruges til, og forsøgte derfor også at forklare hvad jeg følte der burde blive postet der, men gjorde ikke det bedste arbejde i at rent faktisk forklare det... Min fejl. Kunne sagtens have uddybet det bedre, men troede seriøst ikke at det var nødvendigt.

Jeg burde virkeligt have gjort det mere tydeligt, hvad shitposting var til. Dette var endnu engang min fejl, det burde jeg have tænkt på jeg overhovedet gav folk tilladelse til at poste der.

Igen: Dramaet var stort set bare min skyld, da jeg simpelthen ikke havde informeret folk om hvad shitposting egentligt var til. Det må i meget undskylde.

 

Min umiddelbare løsning var så, at lave shitposting om til et sted hvor folk kunne poste alt...

Gæt selv hvordan det gik. Folk fik endnu mere ondt i røven, fordi nu var der også "klamme billeder" på forum... Det kunne folk ikke lide.

 

Efter noget eftertanke, har vi nu lavet en meget bedre løsning:

  • Ændret shitposting tilbage til hvad det var før. 
  • Tilføjet regler for hvad du må poste hvor på forum. (Udarbejdet i samarbejde med Mr. Serverejer)
  • Generelle retningslinjer for brug af forum. 
  • Lavet en ny "Offensive Autisthule" klub, hvor folk så kan poste næsten hvad de vil. Dette undgår at folk ved et uheld kommer til at klikke på billeder af folk, der har sprøjtet "jordbærgrød" ud gennem næsen. Klubben kan findes her.

 

Vi håber i vil tage godt imod disse ændringer, eller i det mindste give noget konstruktiv kritik, som ikke bare ender ud i en mudderkastekamp.

 

Hurtig opdatering:
Vi har fjernet alle de posts fra shitposting som umiddelbart bryder de nye regler.

Hvis dit post er blevet fjernet, skal du være opmærksom på, at du ikke har mistet nogle reps, samt er velkommen til at poste det igen i Den Offensive Autisthule.

Udover det, vil jeg gerne også lige hurtigt tilføje, at i kan give jeres mening om denne ændring, ved at trykke på afstemningen ovenfor dette post.

 

Med venlig hilsen

Emoyly Efternavnsen

Mudderkastekriger og Social Justice Warrior.

Link til kommentar
18 timer siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Det hedder pga. Ikke p.g.a

 

17 timer siden, Houston skrev:

Du kan egentlig skrive begge dele - pga. er bare den officielle form, og din 7-klasses dansklærer vil egentlig være fuldstændig ligeglad med hvilken en du bruger.

 

15 timer siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

.............………......................................................................

 

 

Sry

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.