Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kørelærer - Kørekort


VildMedDild
Message added by Emoyly,

Dette kommer ikke til at blive implementeret. Læs

 

Recommended Posts

På 10/31/2017 den 2:42 PM , S-M-O-K skrev:

Det lyder ikke helt dumt tror der snakke om det da det er snakke meget om det og tobi den gang laver også en guide om det hvordan man kunne gøre det,  men ellers fedt forslag.

Husker ikke lige detaljerne fra Tobis post, men der er helt klart en del problemstillinger der skal adresseres før det vil være aktuelt at lave dette.

Kan lige uddybe hvad jeg mener senere.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Dynn skrev:

Husker ikke lige detaljerne fra Tobis post, men der er helt klart en del problemstillinger der skal adresseres før det vil være aktuelt at lave dette.

Kan lige uddybe hvad jeg mener senere.

Dette post blev lavet for lang tid siden kan ikke finde det lige nu er ikke ved en computer men lægger det ind senere så du lige kan er det men det er sådan at han lavede det her lange opslang om hvordan det kunne fungere, og hvordan man kunne sætte det samme.

 

Det var alt om hvordan køre kort kunne blive og hvordan man kunne tag den, hvad for noget id osv.

 

Nok den måde jeg tænker man kunne gøre det er at man betaler en npc i Nexus eller hvor det skal være henne, dette kunne fx være 100.000 k fordi det renligt nemt at skaffe, her til køber du det så og så har du så en kørebane eller bare vejen til at kører på hvor man kan få 3 fejl her til skal man holde en fart på det som det nu er. Og hvis man består får man det, hvis ikke så er det bare for ny, og måske 10% tilbage hvis man ikke består

 

Link til tobis post

Kan ikke finde det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes hvis dette job skulle blive til virkelighed.

 

Regler omkring jobbet

1) Må ikke lave ulovlige handlinger 

2) Skal gøre sit job 100% 

 

Biler 

Hvis man har en bil så kunne man jo bare bruge den

 

hvis man ikke havde det kunne man vælge 4 udvalgte biler som er dem som køre bedst på vejen.

 

Vip eller ej 

 

Vi mangler et VIP job mere efter vi kun har mekaniker

 

min lille detalje 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor meget vil dette blive brugt tænker jeg? Selvfølgelig vil det fremhæve noget rp, og være en sjov feature, men jeg kan ikke helt se, hvad det skulle bruges til. Jeg tænker bare det vil blive lidt ligesom risikoen ved at bære våben, og ikke have våbenlicens.

 

Andet er, at hvor meget tror du politiet vil bruge det? Selvfølgelig ved roadblocks vil det være en god ting og have, men 9/10 gange du bliver stoppet, tjekker politiet ikke engang ID, de insta stunner dig, smider dig direkte i brummen, og derefter konfiskerer din bil.

 

Til gengæld ved buschaufførne kunne det være godt.

 

Rigtig godt forslag, tvivler bare en smule på hvor meget det vil blive brugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker at nogle jobs måske kan få en regel om obligatorisk kørekort? Fx Bus, taxa og politi.

 

Problem 1 Folk har ikke råd: Få "staten"(ingenting) til at betale for deres køretimer.

Problem 2 Folk gider ikke: Få en regel nedskrevet om det, med et system der fortæller hvis de kører i en bus osv uden kørekort i 5 minutter.

(:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.