Hop til indhold
Stavox

Undskyldning til alle!.


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Hej til dig der læser dette.

 

Jeg er meget sikker på at jeg har været et "svin" overfor dig.

 

Undskyld, undskyld undskyld.

 

Jeg har dummet mig virkelig meget. Jeg har solgt ting vidre, til folk. Brugt ulovlige e2´r. Skaffet ulovlige e2´r og sagt ja til at få dem gratis!.

Jeg har også bare været irreterende over for en masse folk, og vil gerne sige rigtig mange gange undskyld!.

Mig og Golden fik en snak, om hvormeget jeg entlig har dummet mig, og nu har jeg så endelig set hvormeget jeg har dummet, mig!.

Så vil gerne be om en tilgivelse af jer.

Undskyld

@ZeNoxXi @Goldenown @Kagen @Andrew, Undskyld mange gange.

 

Resten af serveren også. Undskyld.

 

Her er en video hvor jeg beviser at jeg sletter alt jeg har ulovligt.

 

Håber i tager imod den.

 

(Video)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Kasper said:

Tror stadig de fleste vil hade dig, selv efter din undskyldning. 

 

Dog en undskyldning værd.

 

 

 

 

 

@Kasper . Jeg tror de fleste vil stadig hade, mig men nu har de fået en undskyldning.

2 hours ago, I Eath You <3 said:

Du stadig en kegle Kimschips... 

Yup...

2 hours ago, Guzern said:

Undskyldning modtaget.

 

VIL DU MED IND OG SPILLE MINECRAFT MED MIG OG @Kasper ?

Arrrh, det er nu lige lidt for hurtigt.

 

Kan knap nok ikke huske min minecraft kode...

 

Og tak fordi du tog imod undskyldningen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ZlaskeDrengen skrev:

Har gevent penge til Zenoxxi mangler, stadig at give ham 1 mil, og har gevent Goldenown 2,1 mil mener jeg det er.

Du har jo stadig solgt en masse dupes til andre folk, en mil er jo slet ikke nok zenoxxi kan jo ikke sælge danske bank mere, fordi alle har den.

og du vidste godt hele tiden at du gjorde noget forkert, men du gav ik en fuck for at sige det lige ud.

 

Men respekt for at du gav en undskyldning.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Glymse said:

Du har jo stadig solgt en masse dupes til andre folk, en mil er jo slet ikke nok zenoxxi kan jo ikke sælge danske bank mere, fordi alle har den.

og du vidste godt hele tiden at du gjorde noget forkert, men du gav ik en fuck for at sige det lige ud.

 

Men respekt for at du gav en undskyldning.

Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Bims skrev:

du havde vist en lille backup mappe med nogle e2er hørte jeg fra din ven Misser.

 

 

På 2/11/2017 den 4:24 PM , 0mar skrev:

Denne post strider lidt imod den samtale jeg havde med din gangmember "Misser" for leden

Vis det passer så har jeg mistet ALT min respekt  for ham...

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, ZeNoxXi said:

@ZlaskeDrengen

 

Hvad har du at sige til dette?

 

Misser fyrede den største løgn af der!. Han siger at 0mar har købt noget af mig, hviklet han aldrig har gjort!. Grunden til jeg truede med at sælge 0mars vidre var pga, han begynde at kalde mig neger og snakke om min mor.

 

Det eneste jeg har sagt til Misser, er at jeg ikke kan lide dig fordi du begynder at snakke om familie.

 

Har ikke nogen ulovlig e2!. Har slettet alt!. Kan sagtens dele skærm overfor dig hvis det skulle være.

 

og du begynder at nævne Breaky. Det var breaky der gav mig Cubees , Windows 95 e2n. Weedbeholder e2n.

 

Og har aldrig sagt til ham at han skal sælge dine ting vidre. Han spurgte mig en dag om han skulle sælge din ting vidre, og det sagde jeg så "dit eget valg".

 

Men det sjovt, du kun siger at du raided os og derfor blev jeg sur.

Du havde et rigtig rigtig rigtig grimt sprog overfor både mig og Malthe da du raidede os!.

 

Og tro det eller ej!.

Alt jeg siger her er rigtig ingen løgn overhovedet!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.