Hop til indhold
Stavox

[Solved] VIP forslag omkring ferie


DoktorDim

Recommended Posts

Kunne man lave sådan at inde på 'Dash' kunne man slå sit vip til og fra, altså hvis man skulle på ferie så mistede man jo 1 uge af sit vip. Det ville være meget smart fordi jeg personligt selv rejser meget forskellige steder.

For at man ikke skulle misbruge det vil det først tælle efter restart af serveren om natten, og når man slog det til igen omvendt. Kom gerne med jeres input til det :v

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes jeg ikke lyder som en god ide

  • Folk som er ved at blive banned, sætter det sjovt nok til (Kan der selvfølgelig laves en løsning på, men stadig noget bøvl)
  • TOS omkring abonnement vil blive helt fucked
  • Andet misbrug som at man bare lige står det fra fordi man ikke lige vil spille denne uge

Overall ikke en god ide fra min side

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Kaninoz skrev:

Jeg kan godt lide idéen bag dette, da jeg selv har oplevet at jeg skulle på ferie hvor mit vip var udløbet når jeg kom hjem fra ferie. (y)

Så må i bare lade være med at købe vip i den periode, hvis i ikke kan være der halvdelen af tiden alligevel. Tænker ligesom Mads, at mange ting bare ville fucke det op. Jeg kan godt se pointen i det, men der er bare nogle andre ting der står i vejen for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, ZeNoxXi said:

Så må i bare lade være med at købe vip i den periode, hvis i ikke kan være der halvdelen af tiden alligevel. Tænker ligesom Mads, at mange ting bare ville fucke det op. Jeg kan godt se pointen i det, men der er bare nogle andre ting der står i vejen for det.

Nu er det mere fordi at jeg ikke vidste at jeg skulle på ferie, da det var 15 dage efter. ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.