Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring af gang regler


Xean

Recommended Posts

Det var ikke alliancer jeg ville ind på, men altså os i "The Millers" er jo i familie så altså, hvis nu et medlem bliver anholdt og sigtes for en straf, så må vi ikke skyde politimanden

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Xean said:

Det var ikke alliancer jeg ville ind på, men altså os i "The Millers" er jo i familie så altså, hvis nu et medlem bliver anholdt og sigtes for en straf, så må vi ikke skyde politimanden

 

Jeg kan godt se at det kan være frusterende at man ikke må hjælpe hinanden i sådanne situationer. Den primære grund til, at det er sådan, er dog imidlertid at det er umuligt at være betjent, hvis du kan risikere at blive skudt fra folk i nærheden af dig som intet har med den konkrete sag at gøre. Hvis et medlem fra dit gang vælger at lave en kriminel handling, som leder til, at politiet er efter dem, er de altså selv skyld i det, og I kan ikke indvolveres. Hvis I ønsker at hjælpe hinanden, hvilket er helt fint, så lav kriminaliteten sammen. Præcis ligesom I ville gøre hvis I raidede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.