Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Hancock


Hancock

Recommended Posts

 

Vigtige informationer

Rigtige Navn: Nicolai Jacobsen

Navn i Spillet: Hancock

SteamID: STEAM_0:0:80027408

Fødselsdag: 17 (160100)

 

Diverse Spørgsmål

 

Hvorfor skal i vælge mig: Jeg er en åben person som ikke dømmer spillere på hvad de har gjort men hvad de gør. Jeg kan håndtere mange ting på en gang og sætte spillere på plads hvis de nægter at lytte eller hvis alle råber i munden på hinanden. Jeg er retfærdig og behandler venner som andre spillere. Jeg spiller næsten herinde hver dag og jeg er altid mere end villig til at joine for at hjælpe folk med problemer.

 

Info omkring mig: Jeg er snart 18 år gammel og går på en erhversuddannelse. Så lektier er der ikke meget af, jeg har næsten spillet på Stavox siden Dynn tog over så jeg er lidt af en gammel spiller herinde :) Jeg er meget aktiv og elsker at hjælpe spillere med diverse problemer samt diskutioner som ikke kan blive løst indbyrdes.

 

Er jeg mere kvalificeret end andre: Alle er gode på deres egen måde. Men jeg har for det meste bare mer moden end mange af de andre, ikke at det er bedere men man tager typisk de rette beslutninger

 

Tidligere erfaring (Administrative jobs): Jeg har fået erfaring igennem mange år i Garry's Mod. Jeg har haft egne server også været ansat som staff på op til flere servere.

 

Erfaring med ULX/ULib: ULX er en god ven som man kan stole på, jeg kender rigtig godt til ULX, har både brugt det på mine egne og mine små test servere som jeg har lavet gennem tiden, har også arbejdet lidt med at lave commands i det :)

 

Formulering (Skriftlig og Mundligt): Jeg prøver altid at forklare det bedst muligt til den person man snakker/skriver til, nogle har en stører forståelse for det man snakker om end andre, derfor bliver man nød til at tilpasse sin formulering til den enkelte person.

 

Mulighed for at være aktiv: Jeg har mulighed for at være aktiv hver dag, jeg har dog noget arbejde og diverse ting som skal gøres men kommer altid på om det så er i 30 minutter eller 5 timer så joiner jeg altid.

 

 

Andet information

 

Sygedomme/Lidelse: Jeg har ingen sygdomme eller lidelser, udover høfeber så håber jeg vel det går.

 

 

Ser frem til en samtale.

Mvh. Nicolai Jacobsen // Hancock

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.